Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med GLS pakkeshop søges :-)

Side 6 ud af 7 (64 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Samme mening som Jesper... og så synes jeg faktisk også, at det er under alt kritik at i tilsviner hinanden på den måde, i en tråd som intet har med jeres interne uoverensstemmelser at gøre!

Så jeg afmelder nu tråden.

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 13:31

Jesper Laugesen:

Synes det er plat at give råd og vejledning i de mange tråde omkring fragt - uden tydeligt at skilte

med tilhørsforholdet. Også selv om informationerne har kunne hentes - derfor et sølle point fra mig Sad

Mvh

Jesper

Råd og vejledning er ikke forbeholdt fru Jensen og hr. Hansen som intet ved om det, der bliver spurgt om.

Hvor jeg har min viden fra er sagen uvedkommende, da jeg ikke er rådgiver eller får betaling for mine råd.

Jeg giver min viden udfra spørgsmålet og så kan spørgsmålsstilleren selv forholde sig til svarene.

Nemmere kan det ikke være og det er ikke en personoplysning der efterspørges.

Skulle jeg måske spørge samtlige om, hvilken tilhørsforhold de har til spørgsmålene og om de overhovedet har kompetence iorden, inden de svarer ??

Måske har i misforstået en masse omkring serieøse debatter..

Tråden starter med overskriften !!

Erfaringer med GLS pakkeshop søges

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 13:34

Jesper Laugesen:

Synes det er plat at give råd og vejledning i de mange tråde omkring fragt - uden tydeligt at skilte

med tilhørsforholdet

Om end ikke jeg synes ordet "plat" er for mild i denne sammenhæng er jeg enig. Rigtig dårlig etikette!No

Henrik

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 13:35

Glas og skrøbelige ting kan de ikke håndtere. Pakkerne bliver kastet ind og ud af bilerne.

Generelt så mangler de respekt for det de afhenter og leverer synes jeg.

xxx

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 13:40

LANTHER:

Og netop derfor har det betydning for spørgeren at vide at "Lanther" måske er faget af egne økonomiske interesser som Pakkeshop-bestyrer og måske netop derfor har et rosenrødt filter på når han prædiker om hvor godt GLS er.....

Der er fair nok at have en kommerciel interesse. Men så stå dog dog ved den!

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 13:40

PJEDSTED:

Glas og skrøbelige ting kan de ikke håndtere. Pakkerne bliver kastet ind og ud af bilerne.

Ovenstående kan ikke siges at være generelt.

Hvis man pakker sine ting ordentligt ind, kan og skal de holde til meget.

Ingen aktører kan sige sig fri for enkelte sjuskehoveder i transportfaget, men er ikke generelt.

de fleste er seriøse transportbehandlere og dem bør man ikke nedgøre her.

mvh

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 13:45

Henrik Krogh:

Og netop derfor har det betydning for spørgeren at vide at "Lanther" måske er faget af egne økonomiske interesser som Pakkeshop-bestyrer og måske netop derfor har et rosenrødt filter på når han prædiker om hvor godt GLS er.....

Der er fair nok at have en kommerciel interesse. Men så stå dog dog ved den!

Igen og igen, det er ikke personhistorier der efterlyses.

Det er viden og den deler jeg gerne ud af.

Hvad med din viden ??

mvh

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 13:45

LANTHER:

PJEDSTED:

Ovenstående kan ikke siges at være generelt.

Hvis man pakker sine ting ordentligt ind, kan og skal de holde til meget.

Ingen aktører kan sige sig fri for enkelte sjuskehoveder i transportfaget, men er ikke generelt.

de fleste er seriøse transportbehandlere og dem bør man ikke nedgøre her.

mvh

Jeg mener generelt i forhold til det jeg har oplevet.  Jeg vil dog også lige nævne at de andre jeg har brugt ikke er bedre.

Det handler ikke om at pakke varen ordentligt ind. Jeg får varer hjem fra Kina der først bliver smadret i en GLS bil. Det handler faktisk kun om hvordan pakkerne bliver behandlet. Ligegyldigt hvordan du pakker en vare en, så kan den ødelægges

xxx

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 13:48

LANTHER:

Nej , det er ikke ligegyldigt, hvilken interesse du har. Og trådstarter spørger efter ERFARINGER - det er noget kunden/brugeren har, og ikke leverandøren. Så derfor svarer du faktisk ikke på trådstartes spørgsmål!

Det svarer til at du spørger Microsoft til erfaringer med Word - hvilket svar tror du, at du får, og hvilken værdi vil du tillægge svaret?

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 13:54

PJEDSTED:
Det handler ikke om at pakke varen ordentligt ind. Jeg får varer hjem fra Kina der først bliver smadret i en GLS bil. Det handler faktisk kun om hvordan pakkerne bliver behandlet. Ligegyldigt hvordan du pakker en vare en, så kan den ødelægges

Det kan du have helt ret i, for jeg har da prøvet lignende via Post Danmark med en meget solid stålkaffebryganlæg som kan tåle man står oven på med over 100 kg uden skader.

Alligevel dukkede den op, som om der havde ståen en 900 kg palle ovenpå og trykket den skæv, ingen forsikring dækkede, da de påstod den ikke var pakket forsvarligt ind, ( original flamingo presformet ) så kun 8500 kr tabt her uden erstatning.

Sådan er det i de fleste tilfælde, så pak tingene godt og grundigt ind, ingen raslelyde, og mærkater på med "GLAS" og forsigtig.

mvh

Side 6 ud af 7 (64 indlæg)