Jeg starter op som freelance speditør (jeg vil løse virksomheders speditions- og logistikrelaterede opgaver på freelance basis) - og jeg skal i første omgang i gang med noget personligt salg.
Mit spørgsmål er - hvor meget skal sådan en som mig gøre ud af en hjemmeside? Som jeg ser det, er det helt klart nødvendigt med en hjemmeside - men mere som et visitkort, da det ikke primært er den jeg skal "sælge mig selv" på - hvad merer I??? På forhånd tak! Caroline |
Hej Caroline,
Det er selvfølgelig en individuel sag - men jeg mener, at du med fordel kan lave en pæn og informativ hjemmeside.
De folk du ikke får fat i personligt, kan jo vælge at besøge din side (enten af egen kraft eller i på baggrund af reklamer o.a.). Hjemmesiden skal jo så overbevise dem om, at du er det rette valg. Nu kender jeg ikke speditør-branchen overhovedet - men jeg kunne forestille mig, at nogle oplysninger om hvad du kan, hvem du er, evt. kunde-referencer ville være en god ting at have.
Sørg for, at de ikke sidder tilbage med spørgsmål der gør, at de søger andre steder hen, simpelthen bare fordi de ikke er blev oplyst nok.