Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside????

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

Nu er den gal igen.....

Jeg er som tidligere beskrevet i opstarts fasen med en Internetbutik med fiskegrej.

For at komme igang skal man jo ha sig en hjemmeside. Jeg har brug for nogle gode råd til at komme igang med at lave sådan én.  Jeg har været inde og kigge på noget der hedder "Magento". Dette skulle eftersigende være noget af det bedste og nemmeste for sådan én som mig.

Har downloaded programmet, men syns ikke rigtig at jeg kan komme længere. Håber der er nogen der kan hjælpe mig med dette eller komme med nogle idéer til en anden fremgangsmåde.

Kan ligeså godt beklage de mange lidt dumme spørgsmål med det samme. Har brugt mine unge dage på damer istedet for computere....:-)

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 11:38

Hej Kim,

Jeg synes du skal overdreve denne opgave til en som har forstand på magento, hvis det er det som du gerne vil bruge. For der skal jo et designes eller ihvertfald tilrettes en template på din side.

Der findes jo rigtig mange systemer til hjemmesider, og de går alle under betegnelsen CMS (content management system). Og som jeg læser det så skal du bruge en shop til salg af fiskegrej, og det kraver måske en lille smule erfaring, især hvis du vil gøre dig forhåbninger om at sælge noget.

Håber du kunne bruge dette til noget.

(Husk det er bedre at få det gjort rigtigt første gang, så du ikke skræmmer nogle kunder vær!)

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Humlebæk
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:43

Hej :-)

Hvis det er en netbutik du vil starte, vil jeg helt klart anbefale at du ofrer lidt penge på at få nogen til at lave den for dig - for det er super vigtigt at det er en side der fungerer rigtig godt! Jeg har selv lige været på iværksætterkursus - og fik bla. navnet: standout (www.standoutdesign.dk)

Held og lykke med det!

Caroline

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 11:56

Vil mene, hvis du selv vil lave det, vil jeg mene at DanDomain er "the way to go"

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:21
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 2 person

Hej Kim,

Jeg er enig med Caroline. Det kan sjældent betale sig at "spare" på de områder, hvor man bare må erkende, at det kan gøres langt bedre end, man selv kan magte. Du vil højst sandsynligt bare ende med at erkende, at du har brugt en masse spildtid og så alligevel overdrage opgaven til en anden.

Småprimitive hjemmesider er ikke vejen frem. Det skriger langt væk af en virksomhed, som ikke har særlig godt gang i forretningen. Selvom forretningen er lidt sløj, skal det til enhver tid se ud som om, at den kører i overhalingsbanen.

Mvh

Thomas Thomsen

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 101
Fra  Bolette Obbekær - Bedre web Skrevet kl. 12:27

Kim Andersen:

Kan ligeså godt beklage de mange lidt dumme spørgsmål med det samme. Har brugt mine unge dage på damer istedet for computere....:-)

Kim, tillykke med årets pris for "bedste dårlige undskyldning" Smile Synes det lyder som om du har disponeret din tid godt...sorry geeks, men jeg har endnu ikke hørt om nogen, der på dødslejet siger "Åh Gud, jeg fortryder...jeg skulle have brugt mere tid i kælderværelset sammen med min computer....."

Big Smile

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:32
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kim Andersen:

Vi kan sagtens hjælpe dig så du kan komme tilbage til at jagte damer istedet. Vores drenge må kun se på piger på computeren... Wink

Vi kan sætte en Magento løsning op med design, hosting+betalingsgateway hele første år, og med dansk administration til kun 9.995,- Du kan se mere på http://getashop.dk eller kontakte mig på rl SNABEL-A getashop.dk. Så er du tilbage og jagte damer "in no time" :)

(du skal dog lige afsætte tid til at lægge produkter og tekster ind i shoppen)

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 13:40

Hej Kim

Husk på, at Magento skal smides på en server eller et webhotel for at fungere. Det kan måske være årsagen til, at du er gået i stå med det. Alternativt kan du få en magento-shop, som er opsat fra start. Jeg kan i skrivende stund ikke lige huske navnet på det firma, som tilbyder at gøre det gratis, hvis man blot har deres magentohotel. Det kommer der helt sikkert et svar på inden for 10 min. efter dette indlæg. Smile

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 13:55

Rasmus Thomsen:

Hej Kim

Husk på, at Magento skal smides på en server eller et webhotel for at fungere. Det kan måske være årsagen til, at du er gået i stå med det. Alternativt kan du få en magento-shop, som er opsat fra start. Jeg kan i skrivende stund ikke lige huske navnet på det firma, som tilbyder at gøre det gratis, hvis man blot har deres magentohotel. Det kommer der helt sikkert et svar på inden for 10 min. efter dette indlæg. Smile

Jeg tror du lige gav svaret selv der: magentohotel Smile De installerer en standard Magento shop for dig når du vælger dem som webhotel. Er ret sikker på at du også kan få en gratis demo hos dem, så du kan teste om Magento er noget for dig.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 14:06

Hej Kim, 

Jeg har et par gode råd og ideer til dig, som du helt sikkert vil kunne bruge til noget. 

Har du en mail jeg kan skrive til? ellers smid en til mig på kontakt@presta.dk

Mvh. 

Kristian

Kristian Ole Rørbye

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)