Hej... Nu er den gal igen..... Jeg er som tidligere beskrevet i opstarts fasen med en Internetbutik med fiskegrej. For at komme igang skal man jo ha sig en hjemmeside. Jeg har brug for nogle gode råd til at komme igang med at lave sådan én. Jeg har været inde og kigge på noget der hedder "Magento". Dette skulle eftersigende være noget af det bedste og nemmeste for sådan én som mig. Har downloaded programmet, men syns ikke rigtig at jeg kan komme længere. Håber der er nogen der kan hjælpe mig med dette eller komme med nogle idéer til en anden fremgangsmåde. Kan ligeså godt beklage de mange lidt dumme spørgsmål med det samme. Har brugt mine unge dage på damer istedet for computere....:-) |
Hej Kim,
Jeg synes du skal overdreve denne opgave til en som har forstand på magento, hvis det er det som du gerne vil bruge. For der skal jo et designes eller ihvertfald tilrettes en template på din side.
Der findes jo rigtig mange systemer til hjemmesider, og de går alle under betegnelsen CMS (content management system). Og som jeg læser det så skal du bruge en shop til salg af fiskegrej, og det kraver måske en lille smule erfaring, især hvis du vil gøre dig forhåbninger om at sælge noget.
Håber du kunne bruge dette til noget.
(Husk det er bedre at få det gjort rigtigt første gang, så du ikke skræmmer nogle kunder vær!)