Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det SPAM hvis?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

- Og jeg vil da lige benytte lejligheden til at understrege dette over for nogle af brugerne herinde.

Det med at høste emailadresse på med-aminoer og så ellers spamme dem med diverse tilbud og nyhedsbreve holder altså ikke.
Jeg fanger nogle gange om ugen emails i min mailboks fra folk som jeg kan finde på Amino, typisk nyere brugere, som uden videre udsender emails med diverse tilbud på alt fra vinduespudsning til coachingsessioner - eller pludselig har tilføjet mig på mailinglisten over deres nyhedsbreve.
Nu opfatter jeg generelt mig selv som en ret flink og tålmodig fyr, så jeg plejer heller ikke at hakke disse af som spam, men kort svare tilbage at jeg ikke er interesseret og jeg gider ikke modtage mere af den slags. Det plejer at virke i de fleste tilfælde.

Og bevares; noget af det er da interessant nok. Men i grundlæggende er det sgu p..seirriterende at få stukket ned i halsen uden at have bedt om det.
Så bottomline: Lad være med at sende reklamemails og nyhedsbreve til folk som ikke direkte har bedt om det - f.eks. ved at have signet op til det, eller ved at have accepteret det i forbindelse med et køb - også selvom det er med-Amino'er. Det gør det altså ikke mere legitimt Geeked.

/Jesper

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:57

Jesper Norbøll:
Nu opfatter jeg generelt mig selv som en ret flink og tålmodig fyr, så jeg plejer heller ikke at hakke disse af som spam, men kort svare tilbage at jeg ikke er interesseret og jeg gider ikke modtage mere af den slags.

Jeg blev tidligere decideret hidsig, når jeg modtog den slags.
Så tænkte jeg mig om - hvorfor skulle jeg dog generere negativ energi på det?
Nu er jeg begyndt at tilbyde danske spammere rådgivning om direct mail, salgsbreve og nyhedsbreve.
Jeg har ikke fået nogen kunder på det endnu, men det skal nok komme.

mvh Hans

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1880
Skrevet kl. 00:19

Casper Lohse:

Det lyder fornuftigt. Det er desværre også den mest tidskrævende løsning, men det er den eneste lovlige i din situation.

Held og lykke med opkaldsprojektet Smile

At ringe er IKKE den eneste lovlige metode - Snail Mail er fuldt lovligt, og har bestemt sin berettigelse. De fleste får de erfaringer at der idag skal bruges forskellige kanaler til at nå forskellige personer mest effektivt.

MVH jens

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)