Hvornår får vi det spændende svar på "vinderen"? Wheee!! Vh Peter EDIT: Jeg har iøvigt nogle grafiske fremstillingsformer i hovedet, når du engang skal have lavet et par plakater eller tryk på en bil i forbindelse med mit eget forslag: "et lille navn til en stor virksomhed" (kan dog bedre lide "et lille navn til en stor ekspertise", men det er dig, der skal vælge). Forestil dig at lege med tekststørrelsen, sådan at der med mindre bogstaver står "et lille navn" og nedenunder, lidt presset og måske endda lidt hen over den anden tekst, og måske endda i en anden farve men kæmpestort står "til en stor ekspertise". ![]() |
Micro-IT.dk mangler slogan...
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
|
>> 1. hvis du kan klare små bestillinger af 250 visitkort af gangen til en pris der ligger omkring de priser der er på Vistaprint.se ( 80 kr for 250 stk. som vi bruger nu. ) vil det være en mulighed at bruge dig som leverandør af disse vare... 2. Firmabilerne er pt. 1 stk. Ford Escort fra 94 og en Nissan Primerer fra 96 så der skal ikke bruges penge på tryk til dem.. endnu.. men idén er da fin... vi vender tilbage hvis det bliver aktuelt engang. Trewop >> god idé... domainet er nu også vores.. tak for den tanke... Og... Vinderen af sloganet er... Micro-IT - vi tar over hvor du gir op Stor Tak til Stengaard for dette fine slogan... Og tak for det fine arbejde her på siden og vi skal nu igang med at finde diverse leverandører af vare.. så hvis du har idér til dette er du velkommen til at skrive en mail til os på info@micro-it.dk som vil være åben fra NU... |
Velbekomme Uggi - kun dejligt at min kreative hjernehalvdel kan bruges til noget fornuftigt :) Og da stolt over at blive "valgt" mellem alle de gode bud. Held og lykke med projektet. |
Jeg er ikke så imponeret over det slogan, I har valgt. Ifølge slogan’et skal jeg vælge jer, når jeg selv har givet op. Det er en nederlags-situation. Hvis jeg vælger jer, er jeg en taber, der har givet op. Jeg skal ikke vælge jer, blot fordi jeg måske har brug for hjælp? Mvh. Bo Jensen Butik Go’aften |
Uggi-> Dit logo er stilmæssigt meget pænt, men jeg synes nu ikke, at det har meget med din branche at gøre? Hvad er de tre ovaler for noget? Er der nogle symboler, du vil vise med logoet? Misforstå mig ikke: det er stadig et pænt logo! Vh Peter |
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
Vh Peter |
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
Jeg er iøvrigt også enig med Peter, men synes stadigvæk der vil være mere "spunk"-værdi i at bruge mit udkast: "Er der brug for den gode computer-fe, så ring til Uggi fra Micro-IT" Mit udkast kan så klart diskutteres hvor smukt det er, men "spunken" er der og det skal den efter min mening altid være i et godt slogan. Jeg synes altså, at det slogan I har valgt, er omtrendt så charmerende som noget der sælges på tv-shop, så flat, som Lolland og interessant som en mark tre kilometer syd for Tarm. Min pointe er altså, at konkurrencen ikke burde være slut, men at vi derimod skulle brainstorme sammen om, at finde noget der er helt rigtigt. En vigtig faktor er iøvrigt, at vi aner jo ikke en skid om hvordan Mikro-IT egentlig fungerer, om navnet i det hele taget er det bedste - og, i det hele taget, om hvad I er for nogle mennesker. For at få lavet et rigtig godt brand, må alle ting (og mange flere) tages grundigt i ed. Sådan fungerer sådannoget altså bare.. Bare lidt pessimistisk konstruktiv ævl herfra ;) |
Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk