Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

drive in BIO

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

hej amino

Kan det ikke blive et koncept at lave en drive in bio på MDonalds parkeringsplads, et par pladser hvor besøgende kunne sidde i bilen og få en god oplevelse mens de spiser?

preben

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 18:30

Hej Preben.

Dén bio skal da kun vise kortfilm ;-)

Det tager jo kun 2 minutter at køre en burger ned.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 523
Skrevet kl. 18:36

Ikke den bedste ide, hehe.

Men hvor i DK findes der disse bioer?

Tilmeldt 25. Jun 08
Indlæg ialt: 28
Fra  Bioburn.dk - Kvalitets biopejse Skrevet kl. 18:46

build it and they will come!.. det er et meget gammelt syn på at drive forretning, vi kan alle sige at det er en sindssygt dårlig ide pga den baggrund vi kommer fra. Nogle gange er de mest sindssyge ideer de mest succesfulde(internettet har fx en ret sjov historie).. Måske du skulle stille dig selv spørgsmål istedet for andre:

Hvordan er kundens købsbeslutning?

Hvor meget tiltaler servicen kunden? (kan du få dem til at ændre adfærd; gider de blive i deres bil og spise mad?)

Hvordan vil du prissætte produktet?

Hvordan vil du nå dine kunder?

Hvor meget koster produktet at udvikle og i drift?

Og sidst, men ikke mindst en af de ret væsentlige: hvor nemt er det at overtale kunden?

Ideen lyder for mig som en større mundfuld med ret mange problemstillinger.. Held og lykke ;)

Vil du gerne have mere relevant trafik? Så læs min blog om content marketing.

Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 19:47
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes det ville være langt sjovere hvis i så muligheder frem for barriere... hehe tak for indlæggene..

preben

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:46

Nu mener jeg ikke, det har noget som helst med sagen at gøre, at man hurtigt har spist sin burger og sine pomfritter i forhold til, hvor lang tid filmen varer. Man går jo heller ikke fra en film i biografen, fordi man er færdig med sin slik eller sine popcorn. Hvis filmen er god nok, ser man den selvfølgelig færdig.

Jeg kan personligt godt lide idéen. Retro-hygge ser man eksempelvis også i form af visse københavnske caféer som f.eks. The Laundromat Café. Men der skulle under alle omstændigheder noget reklame til - hos McDonald's og flyers til omdeling i nærområderne.

Mvh

Thomas Thomsen, Tekst / Koncept

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 22:06

Jeg ved ikke om du har været i drive in bio før, men der er ganske mørkt, for at få en nogenlunde billedkvalitet.

Jeg vil ikke kommentere på selve idéen, men bare sige at jeg tror du vil få en del tekniske udfordringer med at skabe blot et rimeligt billede.

Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 22:08
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ønsker detsværre ikke at kommentere den tekniske del...

detsværre..   vh preben

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 22:30

fint, prøver blot at hjælpe Tongue Tied

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:54

Jeg tror det er langt nemmere at få solgt mad til folk som ser en film i en drive in bio, end at få solgt en film i drive in til folk som kommer og køber mad.

Der ligger en Drive in BIO i Lynge BTW.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)