Jeg kan nu heller ikke se et problem med lyset? Filmene skal naturligvis vises om aftenen, når det er mørkt ligesom med alle andre drive-in bio forevisninger. Og der kan nok ikke herske nogen tvivl om, at folk der kom for at lave en aften ud af det også ville købe mere at guffe i sig end, hvis de udelukkende kom for at hente lidt aftensmad. Alt efter hvor mange omkostninger der er forbundet med at få sådan et projekt op at køre, så er det måske slet ikke så tosset en idé. Jeg kan godt forestille mig, at det kunne blive en succes så snart, vi har bevæget os lidt væk fra København. Nu kender jeg f.eks. lidt til Slagelse og Korsør, og der tror jeg faktisk, at mange unge ville sætte pris på den mulighed for en hyggelig aften i byen. Der sker vist ikke så forfærdelig meget andet end weekend byture, så vidt jeg har fornemmet. Thomas |
Jeg har selv været ivrig drive-in gæst mange gange i Danmark, og eneste grund til jeg ikke stadig er det, er at der ikke findes ret mange længere.
Jeg synes ikke der er noget mere hyggeligt end en gyserfilm i en drive-in bio, og så et godt lydanlæg i bilen, samt popcorn og cola :)
Go for it!