Jeg har ideen til et lille niche-marked der ligger fuldstændigt åbent ! der er en kendt konkurrent med 80% markedsandel og en med ca. 12 %. Jeg søger investorer og samarbejdspartnere på et projekt hvor alle patenter er udløbet på eksisterende produkter. anslået omsætning årligt er ca. 10 mio. potentialet er ca 30-40% størrer. Salgskanaler er fastlagt landsdækkende. for at det skal lykkedes at producerer og sælge: invistering i plastforme og evt. sprøjtestøbemaskiner. p.t ligger der ikke et afsluttet forretningskoncept på papir. |
Hej Pietdk
Lyder interessant. Er selv igang med de indledende øvelser til at starte noget selvstændigt og er interesseret i andre muligheder end det projekt som jeg selv har i tankerne. Er selvfølgelig også meget interesseret i at gå sammen om noget med en partner.
Nu kan jeg se at dit indlæg er nogle måneder gammelt, men hvis det stadigt er aktuelt, kan du kontakte mig på tel: 50551704, og vi kan dryfte det. Jeg bor i Århus området og er 35 år gammel. Resten kan vi snakke om i telefonen.
Mvh
Nicolas