Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er det sidste i har købt til over 2.000kr

Side 3 ud af 6 (55 indlæg)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 07:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Martin, du har altså et unaturligt forhold til din Robomower - eller også får du penge for at reklamere for den (hvilket jeg håber er forklaringen, ellers kommer de flinke mænd i hvide kitler snart!)

/Carsten
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 07:53

Dato: 9/26/2005 7:31:07 AM Forfatter: Carsten Jacobsen Martin, du har altså et unaturligt forhold til din Robomower - eller også får du penge for at reklamere for den (hvilket jeg håber er forklaringen, ellers kommer de flinke mænd i hvide kitler snart!) /Carsten

Det er tydeligt at høre, at du bor i lejlighed.
Vent til du får 1200 m2 græsplæne, så vil du selv kaste dig på knæ for sådan en karl.
At sidde med en kølig og se maskinen gøre arbejdet, mens man let henkastet til konen siger: "Skat, nu hvor jeg slår græs, kan du så ikke lige gøre dig nyttig med noget andet". Det er bare "price less"

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:00
Dato: 9/26/2005 7:31:07 AM Forfatter: Carsten Jacobsen Martin, du har altså et unaturligt forhold til din Robomower - eller også får du penge for at reklamere for den (hvilket jeg håber er forklaringen, ellers kommer de flinke mænd i hvide kitler snart!) /Carsten

Og så for god ordens skyld, fik jeg den til spotpris for at få den på TV. Det lykkedes efter 14 daqe at få den TV Lorry, så du er ikke helt ved siden af

Dbh Martin
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:01
Hmmm... Det ka'' du måske ha'' ret i. Og ja, jeg har ikke så meget som én m2 græs....

/Carsten
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 14:38

Hej med jer

Dette er mit første indlæg.

Det sidste jeg har købt som kostede over kr. 2000, er vist vores spisebord.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:27

Jeg har lige bestilt et Canon EOS 350D kamera og det bliver jo lækker at få det hjem :-))

Dbh Martin
Tilmeldt 1. Jun 05
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 20:00
Hej, Martin,

Jeg skal også købe sådan et kamera. Må jeg spørge om, hvor du har  bestilt den henne (måske også til hvilket pris)? Det kan godt være, at du har fundet et bedre sted at handle end jeg har.

På forhånd tak,

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 21:25
Bare et lille tip
Fra Horsens
Tilmeldt 5. Aug 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 21:59
Hvis jeg husker rigtigt er det sidste jeg har købt i det prisleje et Nikon CoolPix 5700 digitalkamera, som jeg er super glad for.
Tilmeldt 8. Jun 05
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 22:38
Side 3 ud af 6 (55 indlæg)