Martin, du har altså et unaturligt forhold til din Robomower - eller også får du penge for at reklamere for den (hvilket jeg håber er forklaringen, ellers kommer de flinke mænd i hvide kitler snart!)
Dato: 9/26/2005 7:31:07 AM Forfatter: Carsten Jacobsen Martin, du har altså et unaturligt forhold til din Robomower - eller også får du penge for at reklamere for den (hvilket jeg håber er forklaringen, ellers kommer de flinke mænd i hvide kitler snart!) /Carsten
Det er tydeligt at høre, at du bor i lejlighed. Vent til du får 1200 m2 græsplæne, så vil du selv kaste dig på knæ for sådan en karl. At sidde med en kølig og se maskinen gøre arbejdet, mens man let henkastet til konen siger: "Skat, nu hvor jeg slår græs, kan du så ikke lige gøre dig nyttig med noget andet". Det er bare "price less"
Dato: 9/26/2005 7:31:07 AM Forfatter: Carsten Jacobsen Martin, du har altså et unaturligt forhold til din Robomower - eller også får du penge for at reklamere for den (hvilket jeg håber er forklaringen, ellers kommer de flinke mænd i hvide kitler snart!) /Carsten
Og så for god ordens skyld, fik jeg den til spotpris for at få den på TV. Det lykkedes efter 14 daqe at få den TV Lorry, så du er ikke helt ved siden af
Jeg skal også købe sådan et kamera. Må jeg spørge om, hvor du har bestilt den henne (måske også til hvilket pris)? Det kan godt være, at du har fundet et bedre sted at handle end jeg har.