Nogen der ved hvad der blev af Torben Rudgaard, som jo ellers var igang med en række interessante ekspert-blogindlæg her på Amino, men vi har ikke hørt noget fra ham siden d. 30/09-09
Jeg har heller ikke set noget til Torben, men mon ikke han bare har travlt med sin virksomhed? Jeg håber dog, at vi kommer til at høre mere fra ham igen, da vores Thailands planer stadig lever
Jeg har heller ikke set noget til Torben, men mon ikke han bare har travlt med sin virksomhed? Jeg håber dog, at vi kommer til at høre mere fra ham igen, da vores Thailands planer stadig lever
Hej Dennis Ja længe siden Vores Thailand planer lever også i bedste velgående og lige efter nytår gør vi lidt mere alvor af dem. Vi har købt en enkelt-billet derned og så kommer vi først hjem omkring sommer. Til den tid er vi så nok lidt klogere på om det skal være der eller i DK, vi vil bo
Undrer mig bare over at vi ikke har hørt noget som helst til Torben i så lang tid. Han svarer heller ikke på indlæg på hans blog.... Nå, men han ligger nok på langs med en eksotisk cocktail i hånden
Tror det skyldes at ekspert blog'sene i starten, kun var optakt til iværksættermessen, derefter har det været op til den enkelte om de ville fortsætte. Så jeg tror bare det er et helt naturligt farvel :)
HVIS der er her Torben sover - så tror jeg sku bare han har mere end ualmindeligt svært ved at komme ud af sengen :-) Jeg ved jeg ville ha' svært med den udsigt.
Hej Dennis Ja længe siden Vores Thailand planer lever også i bedste velgående og lige efter nytår gør vi lidt mere alvor af dem. Vi har købt en enkelt-billet derned og så kommer vi først hjem omkring sommer. Til den tid er vi så nok lidt klogere på om det skal være der eller i DK, vi vil bo
Hej Jørgen
Bliver det Koh Chang som i tager til? Vi regner med at tage derned i et par uger i februar eller maj, så der kan vi måske mødes
Vi regner med at flytte derned i januar 2012, så vores planer er også stadig intakte