Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Folie hvor ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg søger sådan selvklæbende folie som bruges på glas. Det ikke selve folien som er vigtig, men skal bruge nogle billeder af, hvor man ser folien i forskellige mønster på vinduer.

Nogle der ved hvor sådan noget findes ? 

Kunne forestille mig et firma navn ville gøre underværker, har selv fundet lidt men meget af det er ikke så pænt.

Edit:

For at alle er med, det var en lad forklaring ;)  så er det sådan noget som det her jeg søger http://www.artatwork.dk/images/matteringer_xl_2.jpg

Mattering som det hedder.

Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 13:11
Dato: 11-10-2006 11:40:15 Forfatter:mk 

Nogle der ved hvor sådan noget findes ? 

På http://www.lmtgruppen.dk/ kan du købe folien. Med mindre du selv har en skæremaskine skal du selv i gang med hobby kniven

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 13:37
  Vi laver jo en del af sådan noget i MediaMouse - også frostede folier på glas som en diskret form for afskærmning.

Hvad er det helt konkret du skal bruge - billeder af folien eller selve folien, så du selv kan tage billeder af den?

Hvor meget folie skal du bruge? Er det bare nogle stumper til at tage billeder af ?

Vi har tit nogle rester til overs - normalt ryger de afsted til vores lokale skole - men jeg kan da godt grave nogle rester af frostet folie frem og sende til dig, hvis det blot er nogle stumper du skal have.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Skrevet kl. 14:47
Det bare nogle billeder, de er svære at finde. Vi skal have præsenteret et forgangsprojekt til noget interiør renovering i morgen.

Hovedeprojektet er omkring 12.000 kvm kontor lokale som skal renoveres over de næste 5 år, fra lukkede kontore til åbne kontorlandskaber, så det er en del vi snakker om :-) men i første omgang bare nogle inspirations billeder.

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 15:16

Hejsa

Vi fremstiller og montere selv de folieløsninger som du efterlyser, men da jeg ikke bare kan sende dig billeder af vores kunder, vil mit bedste råd være, at du bevæger dig ud i byen med et digitalkamera, her findes mange flotte butikker,kontorer og virksomheder med det du søger. Husk at spørge dem om det er ok, at du lige tager et billede, og forklar dem hvad det skal bruges til.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Skrevet kl. 15:32
Jeg fandt nogle gode nogle på www.artatwork.dk det også det eneste sted jeg har set dem, men vil prøve at søge lidt vidre når jeg kommer hjem.
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 08:41
Hej.

Vi kan godt lave noget folie til dig, som det du viser på billedet. Nu nævner du at det er billeder du er interesseret i - det indebærer jo også at folien skal produceres.

Du er velkommen til at sende mig en mail på jesper@qtag.dk med det du skal bruge - så laver jeg et tilbud til dig.

// Jesper Skov

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Skrevet kl. 16:53
Det blev godkendt så det er super fedt. Det fede er at det jo er et forgangsprojekt, så de er vores forsøgt kaniner, så nu skal der leges med beklædninger, akustik, lys osv. ;-)

Jeg spurgte i dag om de havde nogle som lavede sådan folier til os og de har en som laver det i sønderborg, så lige umidelbart kan jeg desværre ikke prøve en af jer, medmindre i har noget super cool at byde på, vi jo ikke eksperter for os skal det bare være en folie som kan sættes på og tages af ;)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)