Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedr. webshop

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 4. Nov 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Står og vakler om det skal være en nystartet webshop eller købe en webshop som er oppe

Synes de "små" tillægspriser bliver til en stor udgift når man tæller sammen, men måske er det givet godt ud...??

Fra Hjørring
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 103
Fra  Dyngby.com Skrevet kl. 23:33

Jeg synes klart det er givet godt ud. Hvis man forventer en omsætning i ens butik (Hvilket man jo selvfølgelig har til hensigt? :) ) Ja så er 300 kr. vel ikke meget at investere om måneden?

Så hvis man ikke har 300 Kr. om måneden til en shop, så har man heller ikke megen omsætningi butikken.

Det er min overbevisning at kunder på sigt er langt mere tilfreds med en sådan service. Men det jo igen hvordan man ser på sagen. Nogle folk skal have mere hjælp end andre, og har det trykt med en, ja utrolig god support.

Jeg vil klart anbefale et system som DanDomain. Men jeg tror at lige så mange svar du får herinde, ja lige så mange webshops systemer bliver du tilbudt. Jeg tror du skal se lidt ind ad, og spørg dig selv hvad du har brug.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 17:26

dyngby.com:
Så hvis man ikke har 300 Kr. om måneden til en shop, så har man heller ikke megen omsætningi butikken.

Nu er det så sjældent at fx. DanDomain ender med "kun" at koste 300 om måneden. 

Det er meget muligt at grundmodulet kun koster 300 om måneden, men du skal vel også kunne tage i mod dankort. De fleste skal også have deres design modul så man kan lave et design der ikke... well.. stinker...

Prøv at se her:

http://www.dandomain.dk/produkter/webshop-priser.html

Og vælg fanebladet "Pakkeløsning" som de selv foreslår: 999,- om måneden (plus moms). Så er det også betalt.

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 22:21

Hej chrisolras

Syntes der er flere ting at overveje
Tror det er værd at overveje nogle helt simple ting før du vælger eb lejet løsning hos en stor partner.

De lejede løsninger her en tindens til at være dyre at få tilrettet.

det lyder som om du ved hvad du gerne vil ha og hvordan det skal virke.
Der findes en del CMS systemer der har Webshop moduler. disse er typisk Open source, hvilket gør dem letterer at få tilrettet. da du der kun skal betale for tilretningen ikke for hele systemet.
kan enda se at der er at par af de andre der har svaret på din tråd der atbejder med den slags løsninger)

ud over det er der mange af dem der f.eks allerede har integration til Økonomisystemer(typist e-conomic, som varmt kan anbefales)

Pas på ikke at falde for det der på papir ser smart ud, har kun erfaring med Scannet´s gamle shop og vi nåede ret langt før vi gav op og udviklede vores egen. men vi nåede da at bruge 10k på den før vi fandt ud af at vi remte mure, på nogle helt basale områder.

Jacob Ipsen - Udvilker
med spaciale i POS, Retail , udvæksling af data

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 00:47
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan tilbyde 2 webshop's løsninger.

www.webshop-luxus.dk osCommerce baseret med integration til sUmmaSummarum,e-conomic,C5

www.aesiras.dk komplet webshop med integration til økonomisystem.

I begge systemer er der import muligheder af varer.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Hjørring
Tilmeldt 26. Oct 09
Fra  Dyngby.com Skrevet kl. 01:10

Det kommer helt an på hvordan du strikker det sammen. Men igen må jeg henvise til, at hvis du ikke har til henblik at omsætte for noget der ligner et stykke over 1000 kr. om måneden, så skulle man måske overveje om det var det værd?

Vi er helt enige om at alt drejer sig om at holde udgifter nede, ingen tvivl om det. Men nogle gange kan det godt betale sig at betale en lille skilling for en god service samt et solidt produkt.

DanDomain er dansk, ALT backend er dansk, support er dansk. Der sidder et team som udvikler hver dag, hvilket gør de hele tiden prøver at imødekomme efterspørgslen. ALT dette tilsammen mener JEG er godt betalt for den sikkerhed og stabilitet.

Tilmeldt 5. May 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 01:52

Dyngby, du er fortaler for Dandomain og forestålig nok for det, når du nu selv arbejder med deres produkt, jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad kan den nye 6.0 som den gamle 5.5 ikke kunne og hvad kan Dandomain tilbyde som Scannet ikke kan ?

Som jeg læser det, er der nogen der siger at der vil være begrænsninger, men i forhold til hvad ? det er forhåbentlig ikke i forhold til varenummer, omsætning og besøg ?

Jeg kender en som har shop fra BGsys.dk og han er stor fortaler for dem, er der nogen der har erfaring derfra ?

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 03:18

chrisolras:

Jeg kender en som har shop fra BGsys.dk og han er stor fortaler for dem, er der nogen der har erfaring derfra ?

Ja, jeg har erfaringer med bgsys og kan kun sige at mit liv som webshop-ejer er blevet væsentligt lettere og rigere efter at være skiftet fra bgsys til Magento (og her er det nok primært Magentos utallige fortræffeligheder som er den største årsag).

Fra Hjørring
Tilmeldt 26. Oct 09
Fra  Dyngby.com Skrevet kl. 12:56

Helt sikkert, men dermed ikke at jeg pålægger dig denne løsning. Jeg mener at du skal se indad og spørge dig selv hvilke behov du har og hvilke behov du i fremtiden får med en evt vækst. Det er rimelig væsentlig.

Hvad der er sket af forbedringer? Ja, altså, der er jo et hav af muligheder, og begrænsninger er der ikke mange af da.

Det vil være nemmere hvis du har udtænkt dit koncept, og herefter vil have klarhed på nogle mere konkrete punkter, fordi der er så mange muligheder osv.

Du skal også tænkte på et evt. sammenkombling med et lagersystem osv.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:17

dyngby.com:

Det kommer helt an på hvordan du strikker det sammen. Men igen må jeg henvise til, at hvis du ikke har til henblik at omsætte for noget der ligner et stykke over 1000 kr. om måneden, så skulle man måske overveje om det var det værd?

Det er da ikke et argument for at betale væsentligt mere for een platform end en anden.

dyngby.com:

Vi er helt enige om at alt drejer sig om at holde udgifter nede, ingen tvivl om det. Men nogle gange kan det godt betale sig at betale en lille skilling for en god service samt et solidt produkt.

Enig. Grunden til at vi kan gøre det så billigt er at vi outsourcer. Vores designere bruger alene mere end 25 timer per shop (og oven i dette kommer udvikler og projektleder timer), så skulle vi lave dette i DK ville det hurtigt løbe op i mere end 25.000. Man skal helt klart betale for det produkt der bedst dækker ens behov, men man kan også godt se på hvor man får mest for kronen. Hvorfor kører halvdelen af DK ellers rundt og laver en afstikker hver gang de ser en tankstation der sælger benzinen 20 øre billigere literen.

dyngby.com:

DanDomain er dansk, ALT backend er dansk, support er dansk. Der sidder et team som udvikler hver dag, hvilket gør de hele tiden prøver at imødekomme efterspørgslen. ALT dette tilsammen mener JEG er godt betalt for den sikkerhed og stabilitet.

Magento hos Get A Shop

• Man skal skrive på engelsk til os under udviklingen, men!
  • Backend på dansk
  • Support på dansk hos Magentohotel (vi hoster alt hos Magentohotel/Powerhosting)
  • Der er væsentligt flere udviklere der arbejder på Magento end DanDomain og alle kan udvikle extension til det.

Så jeg kan ikke se at dine argumenter skulle gøre DanDomain til en bedre platform Smile

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)