Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tjen penge på blogs

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Leevi

Jeg synes det Jean-Michel skriver til dig er godt og jeg kan selv anbefale fremgangsmåden.

Min side www.billigtisverige.dk er en kombination af en blog og et CMS system, hvor jeg skriver om forskellige emner, som folk er interesseret i.

Naturligvis handler alt om at spare penge ved at handle i Sverige og jeg har ca. 17.000 månedelige besøgende og en Facebook fan side med over 1.500 fans.

Jeg tjener penge på 3 måder:

1. Adsense, og den del bliver større og større.

2. Affiliate, men her har jeg svært ved at finde de vise sten. Arbejder både med svenske og danske programmer og har vist prøvet de fleste udbydere. Det giver en pæn indtjening, men jeg ved at der er andre som tjener meget meget mere end mig.

Det er et område jeg tester en del og overvejer at ændre mit site, så der kan være lidt flere synlige affiliate programmer.

3. Sælge reklamer til siden. Der er flere og flere svenske virksomheder, som er interesseret i at købe reklamer på min side og det begynder at give nogle penge. Det kunne helt sikkert være en god indtægtskilde, hvis jeg havde bedre tid til at sælge reklamer.

Herudover har jeg også et nyhedsbrev, som kommer ud ca. 1 gang om ugen, når der er noget spændende at skrive om. Nyhedsbrevet består af én eller flere historier, et antal affiliate programmer og de reklamer som jeg har solgt.

Mit system kører på en Wordpress skabelon og det er lavet af Anders Saugstrup, så jeg ikke selv skulle grave mig for dybt ned i teknikken og istedet have fokus på indholdet (pt. ca. 70 sider). Det har været super, for jeg har holdt fokus på det sjove og ikke gået død i teknik.

Min anbefaling er at finde noget du synes er interessant, så du ikke taber fokus og få nogle til at lave teknikken for dig, det behøver ikke koste alverden.

Lidt tips: Prøv og skriv i et sjovt sprog med en snert af humor og pas på stavefejl.

Husk forøvrigt lige at man altid starter med stort efter punktum og ved en ny sætning:-)

Jeg håber du kan bruge mit input 

De bedste hilsner

Kim Rasmussen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:19

@Kim

Jo, fin hj.side du har. billigtisverige.dk. Jaja når jeg skriver mails/indlæg på amino går det lidt stærkt, så om der er stort begyndelsesbogstav i mine sætninger, eller småfejl går jeg ikke så meget op i. Jeg er jo gammel dansklærer gennem 12 år - i grundskolen--så jeg ka da godt min grammatik på rygraden. 

Hvad kan du tjene Kim i kr. og ører på din billigtisverige.dk? Ca -pr. måned? Kender du andre der blogger sigt til en pæn indtægt som dig-links?

dbh flemming

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 13:54

Hej Flemming

Godt at høre at du er gammel dansk lærer og at du ved hvordan man gør, for det skærer i mine øjne, når folk ikke kan starte en sætning med stort:-) Sorry.

Send mig en mail på kim@billigtisverige.dk, så vil jeg sende dig lidt økonomiske oplysninger?

Dbh

Kim

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 13:49

Kim:

Godt at høre at du er gammel dansk lærer og at du ved hvordan man gør, for det skærer i mine øjne, når folk ikke kan starte en sætning med stort:-) Sorry.

God humor! Big Smile

"Dansklærer" skrives ikke i to, men i ét ord.

Derudover bør du nok lige tjekke overskriften på din hjemmeside, hvor du skriver "Din guide til billig indkøb i Sverige". Du skal enten sætte "t" eller "e" på ordet "billig", alt efter om du vil signalere ental eller flertal.

Sorry, jeg kunne ikke lade være... Wink

Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 14:13

Martin E. Jensen - InvestorKapital.dk:

Kim:

God humor! Big Smile

"Dansklærer" skrives ikke i to, men i ét ord.

Derudover bør du nok lige tjekke overskriften på din hjemmeside, hvor du skriver "Din guide til billig indkøb i Sverige". Du skal enten sætte "t" eller "e" på ordet "billig", alt efter om du vil signalere ental eller flertal.

Sorry, jeg kunne ikke lade være... Wink

Det er nemlig god humor.Big Smile

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)