Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tjen penge på blogs

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvor på nettet er der gode muligheder for at tjene penge på at skrive blogs? Har du nogle tips, gode links, kontakter, viden erfaring mv . hvis du har noget viden  vil jeg -og sikkert en del andre med skrivetalent og skrivelyst-være glad for din hjælpSmile

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 15:52
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Leevi,

Nu er du helt grøn på Amino, så her er et lille fif: Skriv ikke et indlæg om det samme emne i to forskellige tråde. Og vent et døgn, før du giver kunstigt åndedræt til et indlæg, som du ikke har fået svar på. Det er god skik. Alt andet er irriterende og betragtes som spam.

Hvis du trykker på "Anmeld indlæg", så kan du selv skrive til en Amino moderator og bede om at få denne tråd fjernet, da du er kommet til at lave den to gange. Så fjernes den og alle er glade.

Med venlig hilsen

Flemming

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:58
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

ja okay, det er jeg ikke enig i-altså spamdelen-emnet blog var lidt vanskelig at placere et sted hvor den bliver set--såeh, måtte jeg prøve mig frem -men emnet blogskrivning er interessant nok, både for mig og andre der er interesseret i at finde blogskrivningsopgaver på nettet

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:08

Du opretter vel bare en blog, og skriver om det du måtte have på hjertet. Der er ingen grund til at lave det til en raket videnskab!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:13

Svaret på dit spørgsmål : Uanset hvilket emne du vil skrive om, kan du skabe en indkomst ved brug af blogging.

Så det handler ikke om emnet, men hvor kreativ og hvor god du er til at skrive så det er interessant for læseren. Altså det handler om udbyttet for læseren.

Hemmeligheden bag blogging succes, hvis det er det du leder efter, ligger i dit talent og evner.

Mere hemmelig er hemmeligheden ikke Hmm

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:21

Hej Leevi,

Jeg er selv ved at starte flere nye sites op. Det startede med, at jeg havde gjort mig samme tanker som dig. Jeg er tekstforfatter, men har lyst til at arbejde med andet end kun reklametekster, hvorfor jeg tænkte, at jeg burde nyde lidt godt af min store og mangeårige interesse for musik.

Jeg er i fuld gang med at få lavet et flot website - soundspectre.com - hvor jeg vil skrive anmeldelser på engelsk. Jeg vælger det, der hedder et affiliate program hos Amazon, som vil belønne mig med en lille procentdel, hver gang nogen klikker ind på deres side direkte fra min for at købe en af de cd'er, jeg har anmeldt. Og det er bare én mulighed ud af mange. Google har jo også dét, der hedder adsense, hvor de automatisk linker relaterede sites til din blog, hvorefter du belønnes med lidt penge, hver gang nogen klikker sig ind på dem fra din blog.

Men du skal bare google blog eller blogs, så er der rig mulighed for at læse mere uddybende om emnet. Selv google jeg på Make money off your blog og fandt flere interessante tekster.

Hvad vil du skrive om på din blog?

Mvh

Thomas Thomsen, Tekstforfatter

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:22

Glenn Kibsgaard:

Svaret på dit spørgsmål : Uanset hvilket emne du vil skrive om, kan du skabe en indkomst ved brug af blogging.

Så det handler ikke om emnet, men hvor kreativ og hvor god du er til at skrive så det er interessant for læseren. Altså det handler om udbyttet for læseren.

Hemmeligheden bag blogging succes, hvis det er det du leder efter, ligger i dit talent og evner.

Mere hemmelig er hemmeligheden ikke Hmm

okay-´godt svar. Jeg har skrevet forsk.typer blogs professionelt før, men ikke systematiseret  det ift at skabe en pæn indtægt på det. Men jeg må igang med researchen på nettet for at finde mulighederne/hullerne i osten--so to speak.

mvh flemming 

Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 16:27

Jeg begyndte at blogge for ca.2 mdr, så jeg har ikke den store erfaring endnu.

Jeg har flere 4 blogs, som  jeg jævnlig opdaterer.

Skrive om ting, som du interesser dig for. Og ttlmeld dine blogs til forskellige linkkataloger.

Men du skal have tålmodig, du skal ikke forvente at tjene noget videre det første år.

Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:29

>>TT

Hej Thomas

Det lyder interessant at du har haft berøring med ´blogs rent professionelt.

Emner der optager mig meget er musik, international fodbold, dansk politik, coaching.

Jeg prøver at sende dig en mail senere, når jeg har researchet noget mere på nettet, om de muligheder, der er et sted i vildnisset.

mvh Flemming 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:43

Hej igen.

Hvis du vil leve af at blogge på dansk, så tror jeg ikke, at dine drømme vil blive indfriet, for det kræver et meget stor læser antal, og en tilstrømning af nye læsere, da du godt kan forvente en stor udskifning af gammel til nye læsere.

Men det du kan gøre er, at blogge om de produkter du sælger, via din egen webshop eller virksomhed.

Held og lykke med søgningen.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)