Lige til sagen, min morfar er død og har efterladt sig en "opskrift" på en rigtig god håndcreme som han har lavet/udviklet. Den har aldrig været på markedet el. solgt til nogen, kun været til eget forbrug (familie, venner osv.)
Min kæreste, jeg selv og en del andre i familien som har prøvet den, synes den er helt fantastisk og mener andre os bør ha´glæde af den.
Så spørgsmålet er hvor i verden (gerne europa, måske østlandene) el. hvis det bedre i Asien, kan jeg få cremen produceret i en stor mængde, så jeg selv kan komme den i min emballage.
Hvis nogen kender nogen, el. måske har en kontakt må de meget gerne råbe højt.
Nu er hånd creme ikke den store videnskab at producere så er rigtigt mange firmaer der vil kan fremstille den som private label. Er det en crema han har oprindeligt udviklet til eget eller med slag for øje ?
Hvor store mængder har du forstillet dig der skal fremstilles af gangen?
Han har ikke udviklet den med salg for øje, men det vil jeg nu prøve at gøre noget ved, og lave en lille virksomhed ud af det.
Det er vigtigt at du får undersøgt om ingredienserne er lovlige at bruge i kosmetik. Er der ikke tilsat konserveringsmiddel er det også en nødvendighed.
Nicklas Jørgensen:
Han har ikke udviklet den med salg for øje, men det vil jeg nu prøve at gøre noget ved, og lave en lille virksomhed ud af det.
En ting er at have en opskrift på en creme, men noget helt andet og langt svære at er få produktet afsat.
Nicklas Jørgensen:
Mængder der skal fremstilles ved jeg endnu ikke, men et par tønder, el. hvad de bliver transporteret i, til at starte med.
Normalt vil firmaet der fremstiller cremen også stå for påfyldning i tuber/ krukker osv.
Det er vigtigt at du får undersøgt om ingredienserne er lovlige at bruge i kosmetik. Er der ikke tilsat konserveringsmiddel er det også en nødvendighed.
Nicklas Jørgensen:
En ting er at have en opskrift på en creme, men noget helt andet og langt svære at er få produktet afsat.
Nicklas Jørgensen:
Mængder der skal fremstilles ved jeg endnu ikke, men et par tønder, el. hvad de bliver transporteret i, til at starte med.
Normalt vil firmaet der fremstiller cremen også stå for påfyldning i tuber/ krukker osv.
Alt det der er der styr på, mere el. mindre:) har sat mig lidt ind i tingene. Manglede bare nogle firmaer som måske kunne give os en god pris på produktion.