Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Masse produktion, hvor???

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123:
Du skal være meget meget påpasselig med hvad du foretager dig.

Det er jeg os:)

Lagersalg123:

De største syndere er Asien, USA og lande udenfor Europa, du har ikke en jordisk chance for at stoppe en produktion hvis de først har fået fingre i den.

Formularerne og fremstillingsmetoden er virksomhedernes største aktiver, og de værner ekstremt om dem.

Ved godt der er meget fusk omkring dette, vidste dog ikke det var så slemt i USA, tak:) Men har heller ikke tænkt mig at give ingredientslisten til nogen før kontrakter osv. er på plads, på det område er jeg meget påpasselig.

Lagersalg123:
For at få en succes med varen. så er fremstillingen af den, den mindste udfordring. Emballagevalg, design m.v. er det der tager længst tid og er mest udfordrende, og også det som sælger varen. Disse oplysninger kan du sætte i relation til, at en vare som koster dkk 300 i udsalg meget sjældent koster mere end dkk 6-8 i produktion ofte endda kun halvdelen i tilstrækeligt store mængder, dertil kommer så emballagens pris.

Den del er jeg os helt klar over og meget erfaring med, har været i reklamebranchen i over seks år. Designet til emballagen er allerede designet og produceret. I den forbindelse har jeg brugt mit netværk, og designet bliver skamrost Embarrassed af nogle af de erfarne herre jeg helst ikke vil ud med hvad hedder.

Lagersalg123:
Mit forslag er, fortsæt lidt ved køkkenbordet, der findes massere af vejledninger i at producere creme i hjemmet på nettet, men begynd at tænke på hvordan det skal se ud og hvor langt I vil ud med det.

Det passer ikke til vores brand og stil at stå hjemme i køkkenet, det skal være under ordnede forhold.
Den skal heller ikke produceres igennem vejledninger på nettet osv. men produceres på vores mådeWink

Lagersalg123:
Det er en stor og spændende opgave :-)

Jeps og min partner og jeg glæder os. 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niklas

Perfekt, jeg vidste jo ikke hvor langt du er/var i processen.

Hvis du ikke mener du får respons du kan bruge til noget, så skriv til mig i næste uge, så vil jeg indtil da evt. vurdere om jeg vil give info om en producent som du kan stole på.

Min tilbageholdenhed skyldes på ingen måde dit projekt, men jeg laver selv en del indenfor feltet og har ganske godt styr på de forskellige ting. Det skyldes mere forsigtighed med at beholde sine informationer så tæt på kroppen som muligt inklusive produktionssted.

Og det skal medgives, at det kan ikke betale sig at få produceret i udlandet af flere forskellige årsager. En ting er en producent, og en anden ting er om producenten er til at stole på og om deres leverandører er til at stole på.

Hvis der skal parfume i cremen, så være opmærksom på dette og vælg med omhu. Der er ikke 5 leverandører i Europa der kan levere den optimale kvalitet, bare så I er opmærksom på det. Med optimal kvalitet tænker jeg også på parfumer som ikke indeholder de 26 mest allergene duftstoffer der er uønskede i EU, men må anvendes med deklaration for al indhold i parfumen.

Køb ren argan olie her

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)