Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på blog samt skrivestil

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kære Aminoer,

Efter at have fået en masse god feedback i denne tråd kunne jeg godt tænke mig at høre om i vil komme med lidt feedback på mit første blog indlæg.

Jeg har prøvet at beskrive hvorfor man skal huske at benytte meta descriptions og ikke bare springe det over.

Punkter jeg kunne tænke mig at få lidt feedback på:

• Skrivestil
  • Indhold (Får jeg besvaret spørgsmålet)
  • Stavefejl o.l.

Var det så interessant, at i vil læse det næste indlæg også - eller var det helt hen i skoven?

Håber på en masse god feedback! Jeg regner med at skrive en 24 indlæg på bloggen her i løbet af december, jeg opdatere med nye indlæg her i tråden.

Ps. der mangler et par funktioner på bloggen, så i kan desværre ikke kommentere eller følge den endnu.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Skrevet kl. 19:59

Så kom mit andet blog indlæg op: Skal man stadig bruge meta keywords?

Håber at der er nogen der kan bruge det, så jeg også kan give lidt Smile

I skal igen være velkomne til at kommentere her i tråden eftersom jeg endnu ikke har fået snøvlet mig færdig med bloggen...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:16

Super let at forstå enkelte forståeligt dansk uden for mange fremmedord som man ikke forstår Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Skrevet kl. 20:35

Mikael christiansen:

Super let at forstå enkelte forståeligt dansk uden for mange fremmedord som man ikke forstår Smile

Tak - jeg satser også på at holde skrivestilen helt nede på jorden, så alle følger med.

Selvom det er så "simpelt" skrevet, var det så spændende nok til at du har lyst til at læse det næste indlæg?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:05

nu kan jeg ej tilføje ekstra tekst i mit forrige indlæg så skriver lige en ny igen

jo det er lettere end de fleste blogs jeg har læst og SEO bøger tit er skriften lidt minder end din valgte .Smile

Du har også valgte at dele teksten op i afsnit det er super .godt

Jo , jeg har læste begge dine indlæg ,de er super indlægSmile

En ting jeg kom til at klikke på side menu og kom væk fra siden om søgeord optimering , super surt

Der burde være en fast højre menu til alle de super indlæg der kommer om søgeord optimering, så kunne man finde løbende alle de nye super artikler du skriver.Smile

Jo jeg er lidt ordblind og ej den læser ,med kunne let forstå det Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Skrevet kl. 21:40

Lige noget jeg kan bruge!

Jeg tror også at jeg laver tekst størrelsen lidt mindre og tilføjet et punkt til højre med nyeste blog indlæg. Smile

Har du nogen emner indenfor SEO som du gerne vil have belyst? Jeg regner med at skrive 24 afsnit her i december, så kunne være fint med lidt input. Big Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Skrevet kl. 21:40

Lige noget jeg kan bruge!

Jeg tror også at jeg laver tekst størrelsen lidt mindre og tilføjet et punkt til højre med nyeste blog indlæg. Smile

Har du nogen emner indenfor SEO som du gerne vil have belyst? Jeg regner med at skrive 24 afsnit her i december, så kunne være fint med lidt input. Big Smile

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:17

Lars Bo Thomsen:

I skal igen være velkomne til at kommentere her i tråden eftersom jeg endnu ikke har fået snøvlet mig færdig med bloggen...

Hej,

En lille kommentar til dit meta keywords-indlæg. Efter et lidt halvhjertet forsøg på at argumentere for, hvorfor man skal overveje at bruge meta keywords, slutter du med at skrive din personlige holdning. Det er din blog. Giv den lidt gas og start med din personlige holdning. Ha' lidt mere kant. Så vil jeg nok være mere tilbøjelig til at kigge forbi en anden gang.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Skrevet kl. 13:10

Frank Hellerup Madsen:

Lars Bo Thomsen:

Hej,

En lille kommentar til dit meta keywords-indlæg. Efter et lidt halvhjertet forsøg på at argumentere for, hvorfor man skal overveje at bruge meta keywords, slutter du med at skrive din personlige holdning. Det er din blog. Giv den lidt gas og start med din personlige holdning. Ha' lidt mere kant. Så vil jeg nok være mere tilbøjelig til at kigge forbi en anden gang.

Hej Frank,

Ja du har nok ret, jeg syntes bare der er lidt problematik om han skal skrive objektivt eller subjektivt om så faktuelle emner, som meta keywords jo er blevet efter googles udtalelse.

Jeg er ikke ekspert, og passer så lidt på med mine udtalelser - men det kan godt være jeg bare skal springe ud i det, istedet for at køre den sikre og knap så spændende stil.

Tak for feedback (jeg har tilføjet dit link til directoryen, super blog du har!).

Jeg har forresten lige skrevet et nyt blog indlæg om googles nye forside - er der nogen der har lidt mere information om denne opdatering?

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 13:39

Jeg kan godt være lidt farvet af, at jeg har styr på SEO i forvejen, og jeg derfor hellere vil have kant end opremsning af fakta. Det må du selv lige vurdere i forhold til målgruppen.

Mht. Googles nye forside, så er den omtalt i dette indlæg på Googles officielle blog.

(og tak for rosen til min blog)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)