Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop i Australien

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er ved at lave webshop og hjemmeside, hvor jeg skal sælge software i Australien/NZ - men jeg tænkte på - hvordan får jeg optimeret hjemmesiden så, at når man vælger muligheden "pages from Australia", så vil min hjemmeside komme op! Hvordan gør jeg det? Eller skal domænet været registeret af en Aus. hostmaster?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:30

1) Hosting i Australien

2) Tekster på Australsk-engelsk

3) Links fra prominente Australske websites

Så skulle du være megt godt kørende :)

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 22:08

Hvis du vil se hvordan din side er placeret i Google australien, så brug en PC med engelsk Windows. Sæt timezone osv. til Australien, sådan at det virker som om du er en australsk bruger af PC'en (Derfor vigtigt at det er Engelsk sproget Windows/Internet Explorer). I Internet Explorer, vælger du at surfe igennem en proxy server, det gør du på følgende måde:

Find en proxy server i Australien, som du kan benytte. Det gør du fra denne liste: http://aliveproxy.com/proxy-list/proxies.aspx/Australia-au

Gå i menuen "Funktioner / Internetindstillinger / Forbindelser / LAN-indstillinger". Sæt flueben i "Brug en PROXY server til LAN" og indtast IP-adressen fra ovennævnte liste i feltet "Adresse" og portnr. i feltet "Port". Afslut med OK.

Surf ind på http://www.google.com.au/ og søg :-)

Metoden kan også bruges til andre lande. Hvis man har websider i flere forskellige lande, så skal man anskaffe sig en PC med Windows i MUI (Multi User Language). Installere de forskellige sproglag og så skifte mellem dem.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:16

Lad mig lige understrege, at du KUN kan få helt de samme søgeresultater at se, som de ser i Australien, ved BÅDE at søge fra en Austrlsk IP og med de lokale indstillinger du ønsker.

Du får IKKE helt de samme resultater blot ved at søge på Google Australien og/eller bruge Australske indstillinger. 

Så ovenstående råd - bortset fra det om proxy, holder altså ikke i sig selv :) 

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 23:06

Mikkel deMib Svendsen:
Så ovenstående råd - bortset fra det om proxy, holder altså ikke i sig selv :) 

Korrekt, han skal bruge >alle< mine forslag samtidigt, for at få et retvisende billede... Ikke kun nogen af dem...

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 10:40

Hej Brian.

Bor du i Sydney, eller hvordan skal jeg forstå dit indlæg

Jeg bor selv i Sydney, så du må endelig sige til hvis jeg kan hjælpe dig med noget, eller hvis du bare får brug for lidt sparring hernede. 

/ Lasse.

Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 14:24

Du må meget gerne smide en opdatering med om hvorvidt det lykkes, at opnå resultater.

Går selv med planer for et lille projekt i udlandet, men har ikke helt haft mod til at prøve det af med mine begrænsede SEO skills:-(

Tilmeldt 18. Feb 09
Skrevet kl. 15:48

Jeg skal nok holde jer opdateret...  På torsdag får jeg forhåbenligt skrevet under på kontrakten med de produkter jeg skal handle med, og så ... skal der arbejdes...

Jeg har faktisk ændre min holdning lidt.... Jeg vil måske kun benytte mig af Bigcommerce (webshop) og så undgå et CMS. Men nu ser vi :-)

Tilmeldt 18. Feb 09
Skrevet kl. 10:26

Lige et hurtigt spg.

DA min webshop er US/Australsk ejet, så er den rimelig optimeret for det australske markede - men betyder det noget, hvor jeg køber mit domain - her tænker på, oom det er bedst at købe det af en australske domain udbyder, eller om det er helt lige meget?(at bliver fundet på nettet)

Da webshoppen er hosted, så har jeg ikke pt. indflydelse på, hvor den er hosted.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)