Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Foredragsholder indenfor salg SØGES!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi søger en person som kan holde foredrag om salg, kanvas, mødebooking m.v. for iværksættere.

Det skal være en person som bruger forholdsvis moderne teknikker.

Kender du en eller kan du selv, så kontakt os.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:42
Hej, jeg ville gerne melde mig, men jeg bruger desværre den go''e gammeldags tilgang til salg og mødebooking..

Spøg til side. Jeg sender lige din forespørgsel videre til en super gut, som endda bor i Danmark.

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 13:45
Hvad med Jesper fra Mødebooker?

Ud over at han er en Amino, og en flink gut (mødte ham i Esbjerg til JanteKur), så virker det som om at han har styr på den slags...

mvh Carsten
Tilmeldt 16. Aug 06
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 16:14
Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 10:47
Hvis i ønsker et supert foredrag, syntes jeg i skal tage fat i Jens Ladegaard.. Han er bare super, humoristisk og ekstremt pædagogisk.. Dem jeg kender som har hørt har samme mening som mig selv.. han indspark kunne måles umiddelbart efter og min virksomhed fik en mere professionelt forhold til behandlingen af salgsdelen i forhold til kunderne.. Så ham bør i bruge
Tilmeldt 18. Jul 06
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 18:47
Hej Tina

Jeg kan også anbefale Jens Ladegård. Hvis budgettet er lidt mindre, så er Janni Illum Gade fra mbmgroup.dk rigtig god.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:07
Hejsa

Jeg har også oplevet Jens et par gange. I kan sagtens bruge ham, hvis i har planer om et længere forløb. Er der tale om en enkelt aften med et salgs indspark, er Jens da meget sjov, men udbyttet er ikke så stort.

Iøvrigt laves en del af han salgskurser at montii.dk som før har fået tæsk på amino. Så kan man jo ligge i det hvad man vil :-)  

Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 09:16
Jeg melder mig også på banen.

Jeg kan tilbyde et foredrag der omhandler salg, motivation og nogle gode inputs til canvas.

Jeg arbejder selv som account manager i dag, og en stor del af mit job, går ud på at præsentere koncepter på den rette måde.

En ting jeg vil inddrage er nogle teknikker til at sætte sig et mål og nå det !

Jeg kunne forestille mig at vi tog en snak om jeres ønsker, og så kunne jeg prøve at tilrette et forløb til jer.

Jeg er nok ikke i samme vægtklasse som Jens Ladegaard - hverken erfaringsmæssigt eller prismæssigt, men er overbevist om at jeg har en del salgserfaring at byde ind med.

Skriv en mail eller send en PM hvis det har interesse.

stjoensen (a) gmail.com

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 10:34
Dato: 16-10-2006 11:07:26
Forfatter: Jacob H
Hejsa

Jeg har også oplevet Jens et par gange. I kan sagtens bruge ham, hvis i har planer om et længere forløb. Er der tale om en enkelt aften med et salgs indspark, er Jens da meget sjov, men udbyttet er ikke så stort.

Iøvrigt laves en del af han salgskurser at montii.dk som før har fået tæsk på amino. Så kan man jo ligge i det hvad man vil :-) 

Jeg må sige at Jens Ladegaard er rigtig god.. meget inspirerende og motiverende hvis man tager ham for en aften. Men hvis du gerne vil have konkrete værktøjer og en step by step plan er hans foredrag ikke det du ønsker. Så skal der et lidt længere forløb til.
Det jeg syntes jeg fik på hans foredrag var mere en peptalk/motivations spark i røven når jeg kørte lidt surt i det, og der var han kanon.

Hilsen

Tilmeldt 18. Jul 06
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 20:44
Dato: 16-10-2006 11:07:26 Forfatter: Jacob H

Iøvrigt laves en del af han salgskurser at montii.dk som før har fået tæsk på amino. Så kan man jo ligge i det hvad man vil :-) 

Hej Jakob

Hvor ved du fra at Michael Davidsen fra Montii laver kurser for Jens Ladegaard.? Jeg kan ikke set det inde på Jens Ladegårds hjemmeside.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)