Hej Rikke Sandheden skal jo normalt findes ved nærmeste kilde. Så det er såmend fra Michael Davidsen selv jeg har informationen. |
Foredragsholder indenfor salg SØGES!
Hej Tina. Hvis du stadig leder efter en foredragsholder, så prøv at snak med Søren fra Athenas (www.athenas.dk). Vi har selv været på et salgskursus med netop de emner, som du efterspørger hos et firma, som bl.a. gør sig inden for Canvas og mødebooking. Det var et rigtig godt kursus, så det kan jeg varmt anbefale. Søren har kontakten til firmaet, så det kunne evt. være en mulighed. Mange hilsner Marianne |
1-2-3 Consulting ApS er en salgsvirksomhed som tilbyder forskellige muligheder indenfor salg og rådgivning. Vores kundeportefølje er lige fra iværksættere til mellemstore internationale virksomheder. Vi tilbyder derudover afholdelse af fordrag om Salg samt hvad der skal til for at vækste din virksomhed. Du er velkommen til at se mere om os på www.123consulting.dk
|
Hvis I ønsker et kursus i stedet for "bare" et foredrag, vil jeg på det stærkeste anbefale Keys2Passion. De har bl.a. lige udgivet en bog om emnet (kan hentes på www.keys2passion.dk) og skriver i øjeblikket en serie indlæg til ErhvervsBladet om salg og to-do's herindenfor. |
Her er endnu en dårlig erfaring med michael Davidsen og hans Montii. Vi mødes på netværks møde, snakker lidt og da jeg selvfølgelig gerne vil have salg....hmm...Hvem vil ikke det som iværksætter..? Sagen er at samme aften mener jeg det var, ringer Michael D, han var i herlev tæt på mig og om vi skulle mødes 15 min efter, for han var hurtig osv...Han tegner og fortæller på min blok om store tal osv. (havde ikke haft tid til at tjekke ham), jeg hopper på ham, fordi han havde jo været i gruppen(troede jeg), nej han var gæst med sammen med morgens dagens leder, ann kate ør...... Overfører penge for hans 80 bokkede møder og 20 salg på 30 dage(80/20) kalder han det.... Ja goddag min bare..... Sagen er at efter jeg bedte om noget mere på skrift, og stoppede aftalen indtil det skriftlige kom, har jeg intet hørt eller ej set mine penge.. Har tjekket rundt om ham, plat fra enden til anden...Holdddd JER Væk fra den gruppe, af mennesker Tjek selv hvem der ejer domæne navnet. De lever vist af plat og multi level og andre lyssky forretnings metoder. Så 7000 kroner fattiger, men forhåbenlig kan vi advare andre, så de en dag skal være løn slaver... For forretninger skal de ikke drive........ |
Hej Tina. Hyggeligt at møde dig her også Du skriver:
![]() Jeg synes, at du med de to linier ønsker 2 forskellige ting, der i min verden er i modstrid med hinanden: Salg, kanvas og mødebooking er (stadig i min verden) ikke moderne. Det er tungt, tidskrævende, mandskabskrævende og dyrt. Online markedsføring er derimod den moderne aftager for de gamle metoder: Det er billigt, effektivt og kan hele tiden optimeres og kan hele tiden gøres endnu mere effektivt. Og det er her udviklingen går rigtigt hurtigt. Jeg er ikke kun brunger, men får også udviklet nye programmer til at automatisere salgsopgaver på Internettet - programmer som lige nu bliver testet inden vi går i luften og sælger det. Så effektivt onlinesalg kan jeg fortælle en masse om - er allerede booket til foredrag / workshops i forbindelse med http://ibiz-center.dk og http://www.storeerhvervsdag.dk/ i april. Venlig hilsen, |
Hej med jer. Jeg vil klart anbefale Brian Stahlhut Christiansen fra Salgspotentiale (www.salgspotentiale.dk). Hvis I ikke kender ham på forhånd, er det på tide at I kommer til det. Sjældent ser man en mere energisk og professionel foredragsholder, der virkelig formår at komme ud over scenekanten og få fat i publikum. Mvh, |