Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger du til småbørnsfamilier? Tjen flere penge

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Smile

Vi vil gerne slå et slag for et samarbejde med de af jer, der har småbørnsfamilier blandt jeres målgruppe. Det kan fx være:

1. Børnetøjsbutikker
  2. Legetøjsforretninger
  3. Fora for gravide

Årsagen er at vi netop har lanceret www.icykel.dk Vores primære målgruppe er småbørnsfamilier - og bedsteforældre Smile

Vores nye site sælger ladcykler, kassecykler, transportcykler (kært barn mange navne).

Vi har pt. 2 versioner - nemlig 1 med elektrisk hjælpemotor og en uden.

Fordelen for os er at i har samme målgruppe som os - nemlig småbørnsfamilier. Fordelen for jer er at vi kan tilbyde et produkt som der er en god fortjeneste på. Samtidig så konkurrerer det ikke med jeres øvrige produkter, hvorfor der er tale om ren merfortjeneste.

Vi tilbyder at sælge det som dropshipping. Dvs. i betaler først når der kommer en ordre ind. Du sender blot en mail med kundens navn, så klarer vi resten. Vi samler og sender cyklen, svarer på spørgsmål og klarer også eventuelle reklamationer.

Synes du det lyder som en god ide, eller vil du gerne vide mere, så ring endelig til mig på 70 21 29 29 eller send mig en email på morten(a)aaimport.dk

Hilsen Morten

p.s. du er naturligvis også velkommen til at stille spørgsmål her i tråden Smile

Fra Rudkøbing
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 22:11

Hej Morten - jeg er stadig interesseret i et samarbejde...kontakt mig gerne på info@butikmilla.dk

Mange hilsner

Camilla Kansberg

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 23:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Åh, Morten - for helvede da også!

Skal du nu også bidrage med flere af de terroristlignende cykler? De fylder hele cykelstien og flytter sig jo ikke, når man gerne vil forbi (Der er jo heller ingen plads til at vige på).

Jeg mener seriøst, at de cykler ikke har hjemme i de større byer, da man jo ikke kan komme forbi dem. Det svarer lidt til, hvis alle bilister pludselig begyndte at køre dobbeltdækkerbusser i stedet for! Stick out tongue

Nå, det kan jeg jo ikke klandre dig for, Morten - så held og lykke med dit salg!

Mange godmodige hilsner fra et surt opstød af en cyklist i København. Big Smile

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 00:04

Hvis du kunne sætte et affiliate program op så kunne jeg da godt være interesseret i at have sådan en reklame på www.gravid.dk -Gravid.dk,  som må formodes at være eller blive din præcise målgruppe. 25% i provision af salg er vel ikke helt ved siden af?

Sådan en hip Christiania Cykel koster vist let 15k - så dit alternativ til 8k ser umiddelbart relativt billig ud.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:28

Sagapo:

Hej Morten - jeg er stadig interesseret i et samarbejde...kontakt mig gerne på info@butikmilla.dk

Mange hilsner

Camilla Kansberg

Hej Camilla.

Ja det ved jeg godt. Og du skal have stor tak for din støtte Smile Jeg er sikker på at vi får et fantastisk samarbejde. Du kan allerede nu se lidt mere info om vores cykler på www.icykel.dk Vi arbejder på at få både flere billeder og mere tekst ind på sitet hurtigst muligt. Jeg holder dig opdateret på mailen :)

Hilsen Morten  

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:34

@ Flemming

Ja jeg er ked af at måtte skuffe dig. Men det er "desværre" tendensen, og med en hovedstad der oplever en tilgang af billister, og dertilhørende forurening, så er en ladcykel faktisk et glimrende alternativ til de korte byture med ungerne. Så må vi sgu bare arbejde lidt for bedre og bredere cykelstier i storbyerne Wink

@ Jan

Jeg kender stort set intet til affiliate programmer. Men hvis normen er 25% i provision, så kommer jeg heller aldrig til at stifte kendskab til dem. Det er simpelthen alt alt for meget for en reklame, der i bedste fald svarer til en dropshipping løsning. Køber du cyklerne engros, så kan vi snakke om det, men så skal der eksperedes mere end 1 cykel pr gang.

Ideen er ellers god nok - for som du siger, så har i jo målgruppen :)

Hilsen Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:48

Hej Morten

25% er vist alt for højt inden for cykel branchen, her er et par eksempler på konkurrenter:

Primalshop.dk - IQ Medier

Cykeltøj - 7,5%

CykelPartner.dk/ongear.dk/shop  - Webgains

Cykler og alt til cyklen - 5,5%

Morten du er velkommen til at hive fat i mig med dine spørgsmål ang. affiliate marketing

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12890
Skrevet kl. 14:23

Sikke dog en lighed men den Originale Christiania Bikes.  Kan man ikke kalde det for en kopi ?

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:23

Hej Nils

Ja der kan jeg kun give dig ret.

Jeg ringer lige til dig :)

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:41

Hej Ravn

'

Sikke dog en lighed.

Mon den ene er en kopi af den anden?? Stick out tongue

Nu er jeg på ingen måde ekspert i cykler, men har cykler ikke en tendens til at ligne hinanden ret meget?

Jeg kan dog fortælle at der er forskel på vores cykler og Christania cyklerne Smile

Hilsen Morten

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)