Hej Vi vil gerne slå et slag for et samarbejde med de af jer, der har småbørnsfamilier blandt jeres målgruppe. Det kan fx være:
Årsagen er at vi netop har lanceret www.icykel.dk Vores primære målgruppe er småbørnsfamilier - og bedsteforældre Vores nye site sælger ladcykler, kassecykler, transportcykler (kært barn mange navne). Vi har pt. 2 versioner - nemlig 1 med elektrisk hjælpemotor og en uden. Fordelen for os er at i har samme målgruppe som os - nemlig småbørnsfamilier. Fordelen for jer er at vi kan tilbyde et produkt som der er en god fortjeneste på. Samtidig så konkurrerer det ikke med jeres øvrige produkter, hvorfor der er tale om ren merfortjeneste. Vi tilbyder at sælge det som dropshipping. Dvs. i betaler først når der kommer en ordre ind. Du sender blot en mail med kundens navn, så klarer vi resten. Vi samler og sender cyklen, svarer på spørgsmål og klarer også eventuelle reklamationer. Synes du det lyder som en god ide, eller vil du gerne vide mere, så ring endelig til mig på 70 21 29 29 eller send mig en email på morten(a)aaimport.dk Hilsen Morten p.s. du er naturligvis også velkommen til at stille spørgsmål her i tråden |
Hej Morten - jeg er stadig interesseret i et samarbejde...kontakt mig gerne på info@butikmilla.dk
Mange hilsner
Camilla Kansberg