Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger du til småbørnsfamilier? Tjen flere penge

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Cool

Nillerrune:

Hej Morten

25% er vist alt for højt inden for cykel branchen, her er et par eksempler på konkurrenter:

Primalshop.dk - IQ Medier

Cykeltøj - 7,5%

CykelPartner.dk/ongear.dk/shop  - Webgains

Cykler og alt til cyklen - 5,5%

Morten du er velkommen til at hive fat i mig med dine spørgsmål ang. affiliate marketing

Beklager at jeg ævler vider i affiliate programmet / partner salgsløsningen:

Det er muligt at nogle vil sælge andres cykler eller andet mod  at få 5% af omsætningen eller noget i den dur....... men det er i hvert fald ikke mig og det bliver det heller aldrig Stick out tongue Jeg ville personligt hellere være arbejdsløs end arbejde gratis. Ingen af delene kommer dog på tale så længe jeg har noget at sige om det.  Cool

Jeg aner ærlig talt ikke hvad dækningsgraden er på cykler - men hvis jeg skulle sælge dem for en anden synes jeg da ikke 25% af salgsprisen ville være et urimeligt vederlagt for at levere en kunde ved døren. Måske er cykelbranchen bare ikke noget for mig hvis dækningsgraden ikke kan bære det.

Jeg synes cyklerne ser rigtig fine ud, og jo sådan nogle cykler ligner nu engang hinanden --- jeg kunne snart få lyst til at købe en til mig selv og ungerne.

.

Fra Rudkøbing
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 12:34

Helt super - min shop er nemlig klar til at få disse vidundere ind ;-)

Vi tales/skrives ved,

Mange hilsner

Camilla / www.butikmilla.dk

Tilmeldt 8. Sep 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 13:24

Hej Morten,

Fine cykler...

Jeg er nok ikke potentiel forhandler, men spørger mere af nysgerrighed:-)

Har du cyklerne ude i fysiske butikker, eller er det udelukkende websalg? Kunne bare forestille mig at man ved en sådan investering gerne lige ville prøve-køre cyklen inden køb - men det er måske bare mig?

Martin

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)