Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Succes historier efterlader spor

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

I forbindelse med mit virke som coach skriver jeg jævnligt på min egen blog hvor store dele postes her på Amino under ekspert blogs samt andre relevante steder. Jeg er i gang med at udvikle min blog og søger i den forbindelse succes historier personligt og professionelt men med vægt på iværksætteri.

Årsagen hertil er, at jeg er af den overbevisning, at succes efterlader spor og danner et mønster for, hvorledes disse succeser er opstået, hvilket vi alle kan lære af.

De forskellige succeshistorier vil blive postet på min blog og et udvalg af dem planlægger jeg at forlænge med et lille interview skriftligt eller gennem podcast med henblik på at drøfte og kortlægge disse spor af succes og hvilke mønstre der er blevet fulgt. Så hvis du skulle have lyst til at profilere dig selv, firma samt drøfte din egen succes og dermed give videre til andre er her en oplagt mulighed. Send mig en mail med dine data og evt. din historie. Alle historier vil selvfølgelig KUN blive gengivet efter godkendelse fra dig, ligeledes vil jeg sortere i de forskellige historier og udgive dem løbende i samarbejde med dig.

De bedste hilsner

Kim Kampp

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 19:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kampp. Kan du ikke uddybe en smule. Jeg har i debat skrevet indlæg,

hvor jeg har søgt efter nogle svar på blog. Desværre er der ikke nogen der

har svaret. Jeg vil tro at der er mange der gerne vil vide lidt om emnet som jeg selv.

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Fra  House of Visions Skrevet kl. 19:42

Hej Corporation

Forstår ikke hele dit spørgsmål, men som jeg udleder af det, vil du gerne have mere af vide om mit tråd indlæg.

Min ide er gennem andres succes historier og via blog at inspirere andre, da det ofte forholder sig således, at når folk opnår en eller anden given succes er det fordi, de har fuldt et mønster eller bestemt retning / vej i deres personlige eller professionelle liv, hvilket er hvad jeg betegner som spor. 

eksemplerne kan være mange, men overordnet indeholder mange succes historier faktorer som nedenstående:

En iværksætter har forsøgt sig med ...... i x antal år, med begrænset succes indtil m/k besluttede sig for "denne strategi / handling" personligt som professionelt, hvilket gav følgende resultat.

Udfra dette kan man i coaching verden sætte forskellige "rammer" om denne adfærd, som gør det mere spiseligt og forståeligt for andre og en selv, således at vi alle kan lære af det og duplikere samme adfærd. I nogle tilfælde er man ikke selv opmærksom på, hvad man gjort 100 %, - og derfor ikke drager fuld udnytte ud af det og i andre tilfælde er man, - men det er den vinkel som bloggen og jeg vil tage udgangspunkt i, i et eventuel interview / sammenfatning.

Bare rolig - succes historien skal ikke indbefatte "forretnings hemmeligheder" :-)

De Bedste hilsner

Kim Kampp

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 19:45

Jeg vil meget gerne deltage.

Fang mig på rasmus[at]hoeks.dk, så kan vi tage den derfra :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:51

Send gerne en mail til tofr snabela onskeseddel.dk, jeg tror at min historie passer ret godt ind i den sammenhæng. Omend kroner/øre succesen stadig er lige uden for rækkevidde

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Fra  House of Visions Skrevet kl. 22:59

Hej Rasmus og Tommy

Tak for svaret

"Fanger jer" i morgen

Generelt drejer det sig ikke om kroner øre, eller en verdenssucces e.l.. Da succes kommer i mange former og min intention er at alle skal kunne identificere sig med "deltagerne" eller de succesrige

Keep Swinging

Kim Kampp

Fra Herning
Tilmeldt 10. Sep 09
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 23:06

Hej Kim

Jeg forstår udemærket hvor du vil hen. Jeg er helt sikkert klar på en snak. Vi var som firma 1 år gammel, da den såkaldte finanskrise satte ind, hvilket gjorde det særdeles svært at sælge ekskusive natursten, men på trods af det, så kører vi derudad i bedste velgående og har fået en sund virksomhed ud af det. Men du kan bare fange mig onsdag, hvis det har interesse.

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Fra  House of Visions Skrevet kl. 23:23

Hej Hasse

Lyder super og tillykke med succesen - fanger dig i morgen

Keep Swinging

Kim Kampp

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Fra  House of Visions Skrevet kl. 10:16

Hej tråd deltagere

Så er den første historie lagt op under min blog, omhandlende Hasse´s virksomhed

http://www.amino.dk/blogs/kimkampp/archive/2009/12/03/succes-detektiven.aspx

Dbh.

Kim Kampp

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)