Hej Corporation
Forstår ikke hele dit spørgsmål, men som jeg udleder af det, vil du gerne have mere af vide om mit tråd indlæg.
Min ide er gennem andres succes historier og via blog at inspirere andre, da det ofte forholder sig således, at når folk opnår en eller anden given succes er det fordi, de har fuldt et mønster eller bestemt retning / vej i deres personlige eller professionelle liv, hvilket er hvad jeg betegner som spor.
eksemplerne kan være mange, men overordnet indeholder mange succes historier faktorer som nedenstående:
En iværksætter har forsøgt sig med ...... i x antal år, med begrænset succes indtil m/k besluttede sig for "denne strategi / handling" personligt som professionelt, hvilket gav følgende resultat.
Udfra dette kan man i coaching verden sætte forskellige "rammer" om denne adfærd, som gør det mere spiseligt og forståeligt for andre og en selv, således at vi alle kan lære af det og duplikere samme adfærd. I nogle tilfælde er man ikke selv opmærksom på, hvad man gjort 100 %, - og derfor ikke drager fuld udnytte ud af det og i andre tilfælde er man, - men det er den vinkel som bloggen og jeg vil tage udgangspunkt i, i et eventuel interview / sammenfatning.
Bare rolig - succes historien skal ikke indbefatte "forretnings hemmeligheder" :-)
De Bedste hilsner
Kim Kampp