Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hmmm...Mærkelig SEO

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu må jeg undres..

Jeg har 2 sider indenfor rengøring. Den ene er aktiv3.dk og den anden er aktiv3.org

aktiv3.org har jeg stort set intet gjort for, og var egentlig en fejltagelse, da jeg besluttede mig for ikke at ville have .org alligevel, og da jeg ikke ville bruge den template stil.

Men... min .org ranker helt vildt i forhold til hvilket arbejde jeg har lagt i den. 4 skaldede sider, stort ingen backlinks i forhold til .dk siden, og jeg linker som en sindssyg fra min .org til min .dk side.

Nu kan jeg se den har overtaget min .dk på et super vigtigt søgeord for mig, hvilket selvfølgelig er godt. Men hvad sker der ?

Min .dk side er på ca 19 sider med MASSER af søgeoptimeret content. Intern og eksterne linkstruktur og buidling er bare lige i øjet.

Jeg fatter det simpelt hen ikke ? Er det fordi det er en .org  ? Eller er det fordi min .dk side er så læsset med content og en masse sider der skal ranke, at den er svær at trække igang ?

Jeg er selvfølgelig glad for at min .org ranker flot. Men er bange for at der er noget galt med min .dk. Og så er det naturligvis surt når jeg arbejdet så hårdt og længe på den .dk side.

Jeg dog rigtigt godt tilfreds med begge siders ranking. Og de først sat til at toppe i starten af næste år.

Men alligevel... underligt

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 18:41

Jeg er desværre meget uvidende på dette område, men skriver lige i håb om at du ville ændre titel på din tråd. Kald den noget som relatere til dit emne og så man ved hvad den handler om.

Venligst

Per Aaskov

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:45

Hej Per

Nu er den her del af forummet specifikt til SEO spørgsmål, og emnet omhandler netop dette. Hvis du ikke vil læse om SEO, kan du altid vælge et andet emne.

Du kan se hvilket emne spørgsmålet omhandler i bunden af hvert link på forsiden af debat

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:47

Ups

Det kan man ikke se alligevel. Så du har ret. Jeg har nu rettet overskriften

Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 18:52

Jimi Hove:

Ups

Det kan man ikke se alligevel. Så du har ret. Jeg har nu rettet overskriften

Lige nøjagtig. Tak for det. På forsiden af Amino ser man jo også de seneste tråde, og der kan man ikke se om det står i SEO.

God dag!

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2236
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 19:13

hvilket/hvilke ord er det?

Kristian Ole Rørbye

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:18

Der er mange ord, da jeg strækker mig over 19 sider på min .dk side. Men specielt på ordet : ejendomsservice.

Det har taget mig lang tid at få på side 1 med min .dk .Og min org. strøg direkte ind på side 1 og har nu overhalet min .dk

Det skal siges at jeg lige har totalt renoveret min .dk , med nye linkstrukturer osv.. men alligevel

Og ja jeg skal nok have tålmodighed og alt det der, men synes alligevel det underligt

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 19:22

hvor gammel er din .org side? nye sider har det med at rangere højere i starten.. Men google gør altså nogle sjove ting til tider. har nogle sider der rangere rigtig flot bare ved et lille stykke arbejde. Men med tiden kan man altid se hvilke sider der er gjort meget ud af.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:33

Min org side er ca et 2 måneder gammel, og min .dk er ca 1 år gammel. Jeg redirectede alle links fra org. til DK, da jeg som sagt ikke gad have siden alligevel. Nu har jeg så fjernet de redirections igen, og blot linket normalt fra side til side

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 19:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

På google.dk ligger din dk side da øverst på ejendomsservice, det gør den i hvert fald her?

Jeg ville bare blive ved med at arbejde på dk siden også ellers være glad for at den anden ranker så højt og kun linke fra .org til .dk.

Et domæne med kun 2 måneder på google kan stadig hoppe en del.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)