Nu må jeg undres.. Jeg har 2 sider indenfor rengøring. Den ene er aktiv3.dk og den anden er aktiv3.org aktiv3.org har jeg stort set intet gjort for, og var egentlig en fejltagelse, da jeg besluttede mig for ikke at ville have .org alligevel, og da jeg ikke ville bruge den template stil. Men... min .org ranker helt vildt i forhold til hvilket arbejde jeg har lagt i den. 4 skaldede sider, stort ingen backlinks i forhold til .dk siden, og jeg linker som en sindssyg fra min .org til min .dk side. Nu kan jeg se den har overtaget min .dk på et super vigtigt søgeord for mig, hvilket selvfølgelig er godt. Men hvad sker der ? Min .dk side er på ca 19 sider med MASSER af søgeoptimeret content. Intern og eksterne linkstruktur og buidling er bare lige i øjet. Jeg fatter det simpelt hen ikke ? Er det fordi det er en .org ? Eller er det fordi min .dk side er så læsset med content og en masse sider der skal ranke, at den er svær at trække igang ? Jeg er selvfølgelig glad for at min .org ranker flot. Men er bange for at der er noget galt med min .dk. Og så er det naturligvis surt når jeg arbejdet så hårdt og længe på den .dk side. Jeg dog rigtigt godt tilfreds med begge siders ranking. Og de først sat til at toppe i starten af næste år. Men alligevel... underligt |
Jeg er desværre meget uvidende på dette område, men skriver lige i håb om at du ville ændre titel på din tråd. Kald den noget som relatere til dit emne og så man ved hvad den handler om.
Venligst
Per Aaskov