Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et surt opstød om Amino

Side 4 ud af 6 (52 indlæg)
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

I øvrigt ville det også være rart hvis man kunne "fravælge/skjule" nogen kategorier. Eks. er kategorien "Søgemaskineoptimering (SEO)" ikke interessant for mig og derfor hvis jeg kunne skjule tråde/indlæg der er oprettet i den kategori, ville det blive et mere relevant Amino for mig.

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 16:11
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4

Det var da rart at høre at jeg ikke var alene med min mening. rat at høre at AMINO har fokus på det. Jeg har tjekket profilerne igennem og kan se at der en stor aldersforskel på hvordan man udtrykker sig. Nu har der været fokus på problemet, så kan det jo være at tingene retter sig. Til Martin: Når du har fået dit freelance op at køre, samt håndværkersiden, så har du sikkert ret. Der bliver nok betydelig mere ro på Amino, og bedre plads til at hjælpe nye og kommende iværksættere. Når man giver ris, skal man også give ros. Jeg har været utroligt glad for at være her på Amino. Jeg har fået et stort netværk, og er allerede i gang med at korrespondere med flere proffer. Rart at man kan koble tankerne af efter en hård dags arbejde, og at finde ud af at der er ligesindede personer, noget input og sparring. Med hensyn til betalingsannonce, skal jeg lige prøve at forklare min holdning. Det kan jo også være at jeg har gjort noget forkert, eller misforstået. Jeg indrykkede en annonce, (virksomhedssalg) og sad og overvejede om det skulle være en gratis, sølv eller guld.  Jeg valgte en mellemvej - Sølv. Dagen efter siger en kollega at det var da dumt. Tag da en Guldannonce. Jeg loggede ind for at opgradere, og kunne først ikke lige finde annoncen, men fandt den på side 3. Den faldt sammen med en masse gratis annoncer, og blev skubbet bagud i køen. Jeg ville mene at der måske kunne være noget fornuft i at adskille gratisannoncer og betalingsannoncer. Bliver man skubbet bagud på en købsannonce side, så må det vel være fair, men ikke imellem gratis annoncerne. Jeg går ud fra at der kommer en masse indlæg fra andre, om det er et synspunkt der deles. Nu mens vi er ved det. Hvorfor er der ikke en side for kvinder ??. Kik på karriere kvinder. Allerede 500 styk. Så der må jo være et behov. Nu kender man mig lidt efterhånden, og der er særlig en enkelt Amino bruger der har haft mig til eksamenBig Smile i opsætning af skrivelser. Han mener ikke at jeg kender Enter knappen. Nu er det sådan at jeg skriver på en 38 tommer skærm, med en 8 punkts skrift, så indlægget er her hos mig på en linieYes.

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Skrevet kl. 16:13

I øvrigt ville det også være rart hvis man kunne "fravælge/skjule" nogen kategorier. Eks. er kategorien "Søgemaskineoptimering (SEO)" ikke interessant for mig og derfor hvis jeg kunne skjule tråde/indlæg der er oprettet i den kategori, ville det blive et mere relevant Amino for mig.

Det var da et super godt indlæg. Jeg ved ikke om jeg kan give dig god karma, for så havde jeg gjort det.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:43

Corporation:
Nu kender man mig lidt efterhånden, og der er særlig en enkelt Amino bruger der har haft mig til eksamenBig Smile i opsætning af skrivelser. Han mener ikke at jeg kender Enter knappen. Nu er det sådan at jeg skriver på en 38 tommer skærm, med en 8 punkts skrift, så indlægget er her hos mig på en linieYes.

Det er komplet umuligt at læse dine indlæg, når du vælger at skrive uden afsnit. Det er muligvis en skam, for det kan jo være, der står en masse fornuftigt i dem?

Godt for dig at du har 38" skærm - men husk at kommunikation skal ske på modtagernes præmisser, hvis den skal lykkes Wink

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 16:49

Nu er jeg en af dem der ofte tilbyder en service når snakken går på webshops. Og jeg må sige at jeg nok føler mig en smule ramt af denne tråd.

1) Jeg kunne aldrig drømme om at skrive uhæmmet om min virksomheds produkter med mindre der bliver spurgt til dette. De indlæg jeg kommenterer på med en given pris er typisk "jeg står og vil gerne starte en webshop, så er der nogen der kan hjælpe mig med dette" over til det mere direkte "Jeg vil gerne have en ny Magento webshop er der nogen der kan give et tilbud".

Jeg mener bestemt ikke at der er noget i vejen for at man som leverandør svarer konkret på dette. Hvis dette pisser een af burde man måske lige se om ikke der er vigtigere ting i verden.

2) Ja mit sigte på Amino er da kommercielt, men dette betyder ikke at jeg ikke også i min tid har hjulpet en del mennesker herinde! Og jeg har helt sikkert hjulpet en del flere end mange af jer der piver i tråden.

3) Nogen mener at vi bliver mere sultne i krisen, men lad mig sætte dette i perspektiv. I min konsulent biks omsætter vores konsulenter hver for typisk mellem 90.000 og 150.000 om måneden, så når jeg med min webshop business sælger en shop til 10.000 er det altså ikke noget der batter det store! Til den pris ser jeg snarere at jeg hjælper nogen med at komme billigt i gang med en webshop (jeg nævner sjældent konsulent biksen herinde, fordi vores konsulenter typisk er i længere tid og vores primære målgruppe ikke er iværksættere)!

4) Som Martin siger.... Vælg dog at fokusere på de 95% af Amino indlæg der ikke pisser jer af.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 16:52

Corporation:
Nu kender man mig lidt efterhånden, og der er særlig en enkelt Amino bruger der har haft mig til eksamenBig Smile i opsætning af skrivelser. Han mener ikke at jeg kender Enter knappen. Nu er det sådan at jeg skriver på en 38 tommer skærm, med en 8 punkts skrift, så indlægget er her hos mig på en linieYes.

Tillykke med din 38" skærm men bredden på Amino er fast, så om du så havde 100" ville det aldrig stå på een linie (med mindre du skriver det i et andet program og "paster" det ind i Amino).

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:03

Hej Corporation:

super indlæg nogle af dem med for mig er de nærmest ulæselige er ordblind så tætskrevet tekst , kan jeg ikke læse .

Der er over 100.000 Danmark der er ordblind og om selv om du ikke er ordblinde , vil det også være tidskrævende arbejde at læse dine indlæg.

De fleste ordblinde kan godt bruge staveprogrammer til rettelser af teksten med bytter stadigvæk rundt på ordene

Vi er alle mennesker og skal lære af vores fejl

Vi kan ikke alle være 100 % enige om alt ,

Vi kan misforstå hinanden og kan sige undskyld , vi er jo tros alt over 39.000 medlemmer ,med forskellige livserfaringer hver især som er den største fordel og ulempe , da folk herinde med så mange bruger er meget forskellige

Vi prøver alle på bedste vis at give hinanden bedste råd , bare vi ikke sviner hinanden til holder tonen sobert i pænt sprog er jeg tilfreds ,

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:08

Nu er jeg en af dem der lige har fået kapret en tråd af en konkurrent. Og det startede Flemming så en tråd om. Skal vi nu have en til ?

Amino er fuldstændig OUTSTANDING i den måde folk hjælper hinanden på. Så skal vi ikke starte nogle tråde omkring det i stedet ?

Nu har vi hørt det.. der er nogen der poster de forkerte steder. Anmeld dem og få det ud af systemet. De eneste der kommer til at se dumme og desperate ud , er dem der kaprer andres tråde.

Og nej jeg kan ikke huske en tid, hvor folk ikke opførte sig dumt i markedsførings øjemed. Der var ikke nogle gode gamle dage. Men derfor skal folk da stoppe alligevel , bevares.

Men anmeld tråden, og det super gode Amino Crew vil tage affære. Ligesom de allerede har taget affære til at hjælpe MANGE små håbefulde iværksættere med at komme et skridt videre.

Selv tak

fra ham der fik kapret en tråd

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Skrevet kl. 17:43

Jamen du har nok ret citat "kommunikation skal ske på modtagernes præmisser" Jeg vil i fremtiden gøre en indsats for at bedre udseendet af mine indlæg.Broken Heart

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:44

Rasmus Lindgren:

2) Ja mit sigte på Amino er da kommercielt

Hatten af for ærlig snak, og at du støtter Amino, som plusmedlem...

Side 4 ud af 6 (52 indlæg)