Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlig stil at kapre tråde!

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 9 person

Hej Amino'er,

Jeg har bemærket den sidste tid, at det bliver stadig mere udbredt at folk kaster sig ind i andres tråde med gode tilbud eller andet, der er i direkte konkurrence med trådstarters tilbud.

DET ER FANDENGALEMIG DÅRLIG STIL!

Så meget kradser krisen altså ikke, at man er nødt til at kannibalisere på den måde og det er utrolig dårlig opførsel.

Det samme gælder det her med at bumpe tråde hele tiden eller skrive nye tråde om samme emne igen og igen. Hvis der ikke kommer nogen svar i tråden, så er det bare ærgerligt. Jeg har endda set eksempler på, at een syntes ikke, at tilstrækkeligt mange havde læst hans indlæg, så det blev lige bumpet igen.

Er det kun mig, der synes at det er gået hen og blevet lidt for udbredt med alle ovennævnte ting?

Med venlig hilsen

Flemming

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Flemming

Ja du har nok lige set i min tråd om snerydning, hvor Riisager kvajer sig godt og grundigt. Jeg har nu kun set det i et par andre tråde over det sidste år jeg har været her. Men jeg holder jo heller ikke øje med alt.

Det positive ved det, er at Riisager er så doven at han ikke orker at lave markedsføring for det firma som betaler ham. Det kan ses på Google.

Udover det, er det så dårlig stil at man ikke fatter det. Men igen , det er en meget god indikator for hvor stor en trussel disse mennesker er, når de ikke engang ORKER at lave deres egen tråd

her er hans svendestykke ud i markedsføring :

http://www.amino.dk/forums/t/74617.aspx

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Odense
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Enig. Det burde være forbudt. Det er bare så hamrende irriterende når folk skal reklamere for deres tilbud i ens tråde. Tag jer nu sammen.

Og lad nu være med at oppe jeres tråde hele tiden, hvis de er interessante så skal folk nok læse dem! Ellers så begræns i hvert fald bruget af bumps.

 

Min dejlige korte mening.

Christoffer

Feedbag.dk - Live support.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej du, det er ikke kun dig som har den mening - jeg vil gætte på at 98% af aminoerne har den samme - og de resterende 2% er så dem som ynder denne beskæftigelse.

Du kan ikke gøre noget ved det - det er håbløst....

Det sjove er så, at de som gør det på den måde, garanteret ikke får solgt sig selv eller andet - så det giver bare dårlig karma og er spild af tid.

5 stjerner til dig for dit indlæg!!! Wink

Fra Holbæk
Tilmeldt 29. Nov 08
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja det er rigtig dårlig stil, og jeg krummer tæer hver gang jeg ser det. Har lagt mærke til det ofte er de samme folk der gør det igen og igen. Opret da jeres egen tråd.

Jeg er også træt af at folk opretter flere indlæg om samme emne bare fordi ingen/få svarede på det første. Jeg gider det simpelthen ikke.

Jeg har selv en del indlæg som ingen har svaret på, øv øv øv men det tolker jeg bare som om at så er der nok ikke nogen der kan hjælpe mig på det område tråden omhandler.Nogen gange går der bare ret lang tid inden man får svar i sin tråd. Det sker ofte hvis mange har oprettet tråde nogenlunde samtidig også forsvinder en del  af dem altså i mængden.

Træls men sådan er det bare. Og folk skal nok finde ens tråd på et tidspunkt.

også 5 stjerner herfra.

www.dunkelskov.dk salg af kostumer, smykker og andet tilbehør til liverollespil og middelalderreanactment.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg anmeldte tråden selv, og det flinke Amino Crew har slettet hans spam

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er ikke i orden når nogle prøve at tag andres  kredit, men en del nemmere men som sagt tidligere i tråden så brude de fleste folk hoppe fra når folk ikke engang gider at oprette sin egen tråd

Fra Holstebro
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Dårlig stil ja. Sådanne metoder bruges desværre til, at promovere sig selv. "Effekten er desværre for dem oftest modsat".

Nogen gange er det regulær tilsvining af andre for, at fremme sig selv.

Som håndværker er jeg også ude for det ind imellem. Men der går ikke nogen skår af mig for at rose en kollega jeg synes gør noget godt. Og holde min kæft hvis det er modsat.

 Hertil skal så også siges at. Det altid er en god ide at tage refferencer på det man ønsker at købe. Men det er ikke mig der skal være dommer over andre.

 Jeg prøver bare at fremhæve de gode ting ved det jeg selv kan levere. Og give en dælens god service.  

Mine tanker om det.

/Madsen

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er super dårlig stil at give at kabre andres tråde og give kontra tilbud. Her må man sgu lige bruge de to minutter det tager at lave sin ejen tråd.

Jeg synes dog ikke at det så slemt med at give sin tråd et lille bump hvis ikke man har fået svar. I langt de fleste tilfælde er det jo bare fordi de rette folk ikke har set den. Det skal bare ikke gøres efter en halv time og ikke flere gange.

Rigtig god lørdag.

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)