Anbefaler SEO-LEX :-) så er du godt på vej |
Tak for vejledningen, den føler jeg er brugbar :) jeg kan jo betegnes som en dummie i denne her forstand
Anbefaler SEO-LEX :-) så er du godt på vej |
Tak for vejledningen, den føler jeg er brugbar :) jeg kan jo betegnes som en dummie i denne her forstand |
Velbekomme, og du kan jo vælge at tænke nybegynder, så føles det nok en smule bedre... |
Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk
Du behøver ikke at have kendskab til SEO før du læser bogen, da den henvender sig mest til begyndere. Jeg har læst den fulde version af bogen, og den kan godt anbefaldes. Da du siger at du har lavt kendskab til computere, hvad mener du mere præcist med det? |
Det er sjovt at der tilsyneladende nogle der har fået den misopfattelse, at SEO 2.0 bogen kun skulle være for de mere erfarne. Det er den bestemt ikke - den går bare mere i dybden, for dem der også ønsker det. Se f.eks. hvad en af køberne skrev for nyligt: ”Jeg ved ikke hvordan han gør det, men på en eller anden måde er det lykkes for Mikkel deMib, at skrive så det rammer både den uerfarne og nysgerrige, der gerne vil snuse lidt til SEO og den mere erfarne som ønsker inspiration og konkrete metoder til at forbedre rankingen af deres website. Jeg måtte bare købe den fulde version af SEO 2.0 kort efter jeg begyndte at læse light-versionen. Jeg er meget tilfreds med den beslutning. Det er både tiden og pengene værd.” Der er flere anmeldelser her: |
Jeg vil nok betegne mit kendskab som rimelig overfladisk, ved ikke om det siger noget :) |