Jeg tror efterhånden MlMmarkedsføring bliver mere og mere ødelagt , af denne slags salgs indlæg de få ærlige der er tilbage vidst der er nogle ? Vil jo ikke lave indlæg herinde vidst der næsten dagligt kommer sådanne indlæg hvor der intet står , for alle så de seriøse ? Vil fremstående mindre seriøse ?
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Du er skarpsindig og har sikkert ret, men for mig og jeg tror også mange andre er SEO og meget andet interessant forskelligt stof til at blive klogere af, så der behøves vi ikke "vejviser", men MLM er noget som jeg og måske mange andre ikke har interesse i, her føler jeg i hvertfald ikke jeg bliver klogere, af de ofte intetsigende indlæg.
Der skal være plads til os alle på lige vilkår så derfor er der Amino crew der skal ændre i den liste. Ja... jeg har selv nogle gange ønsket at man kunne se hvilke kategori det indlæg ligger i...
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Du er skarpsindig og har sikkert ret, men for mig og jeg tror også mange andre er SEO og meget andet interessant forskelligt stof til at blive klogere af, så der behøves vi ikke "vejviser", men MLM er noget som jeg og måske mange andre ikke har interesse i, her føler jeg i hvertfald ikke jeg bliver klogere, af de ofte intetsigende indlæg.
Hvis du ik kan se, ud fra overskriften alene, at dette er et MLM indlæg, så er jeg i chok... Det lyser jo ufatteligt langt væk med det ordspil!!!
De bedste hilsener
Finn
Tråd starter har jo reelt ikke skrevet noget i sit indlæg og det er gentagende problem i debattere med MLM tråde så det ikke kun markedsførings strategi det er helt galt med , med mere tråde starter ufattelige hemmelighed hvem de er , hvad de markedsføre og hvordan markedsføre de produkt , som giver masser af mangelfulde indlæg .
En bedre vejledning i hvordan man laver indlæg laves er eneste vej frem overskrifter hjælper ikke på informationerne i indlæggende omkring MLM tråde
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg tror efterhånden, at jeg har luret den med "passiv indkomst" og alt det der.
Bliv valgt ind i enten borgerrepræsentationen eller kommunalbestyrTelsen - så kan du sidde der de næste 4 år og klø dig et vist sted og score din passive indkomst. Samtidig får du gratis frokoster og får et ganske betagende indblik i indspisthed, nepotisme og gensidige tjenester, der får din bankbog til at vokse sig tykkere.