Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ISAPI_Rewrite alternativer

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

pollepot:
Jeg har sitet hostet på en shared server, hvor jeg ikke kan få ISAPI_Rewrite installeret.

Det undrer mig iøvrigt gevaldigt. Hvad giver din hostingudbyder som argumentation ? Hvis det er en IIS 7 server, så har Microsoft lavet et rewrite modul til IIS 7, som kan downloades gratis.

Dette rewrite modul virker f.eks. til både IIS 6 og 7 http://code.msdn.microsoft.com/urlrewriter og så er det også gratis...

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 21:58

En 404 handler er en ganske fin løsning, og loadtiderne fine.

Du undgår errorlogs ved at returnere HTTP koden "200 OK" for alle korrekte sider.

Pæne URL'er betyder meget, og kan du nøjes med 1 parameter istedet for 4 er det også at foretrække.

Du får dog nok et andet og større problem: Alle URL'er som optræder på dit site skal være "pæne", dvs. pege på den pæne URL og ikke på dine gamle URL'er. Husk at 301 redirect de gamle URL'er til de nye.

Medmindre du har udviklet speciel funktionalitet ville jeg nok overveje et af de mange fine opensource CMS'er der efterhånden har god SEO indbygget.

Mvh Jesper Jørgensen

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 11:32

Tak for alle svarene. Jeg vælger at kigge nærmere på en 404-løsning.

Men I er naturligvis alle fortsat velkomne til at komme med indspark hvis I har gode ideer :-)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)