Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår slet ikke alle de mennesker der har fået så meget ud af Amino, vender sig mod på på grund af en tvist, jeg har selv brugt Senna før og har stadig kun gode oplevelser med ham

Og janno nu har vi hørt at du er fodbolddommer og at være fodbold dommer kan du sku ikke samligne med at være rigtig dommer jeg er sku ked at det. dog siger jeg ikke at du ikke har ret.

Martin nu har jeg før være lidt imod folk der altid gav dig ret men den her gang har du sku bevist hvorfor du er nået så langt i dit iværksætterliv

Så Alle Aminoer lad os nu glemme de sidste 2 dage og starte på en frisk imorgen det er jo en dejlig mandagBig Smile

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Skrevet kl. 22:15

Hej alle Aminoer

Er der ikke nogle af jer der skal noget spændende i næste uge som vi kan følge med i ?

Fra Holbæk
Tilmeldt 29. Nov 08
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 22:31

Jeg er et nystartet firma som skal have praktikant i uge 47. det bliver spændende. hun skal følge med i hvordan det er at være nystartet enkeltmandsvirksomhed og hvilke arbejdsopgaver jeg har.

www.dunkelakov.dk

mvh karina

www.dunkelskov.dk salg af kostumer, smykker og andet tilbehør til liverollespil og middelalderreanactment.

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Skrevet kl. 22:35

Hvor fedt

Vi får en praktikant til januar i 3 måneder som er marketingsøkonom det glæder jeg mig rigtig meget til

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)