Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - kan det virkelig passe?

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis kunden kommer frem på de ønskede søgeord, så vil jeg mene at firmaet har gjort deres job. Hvordan kunden kommer frem, det er vel egentligt ikke væsentligt. Alle kneb gælder Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:51

Nicolaj:

Hvis kunden kommer frem på de ønskede søgeord, så vil jeg mene at firmaet har gjort deres job. Hvordan kunden kommer frem, det er vel egentligt ikke væsentligt. Alle kneb gælder Smile

Jeg vil nødigt være den der får smidt en kunde ud af Googles index pga. man laver lidt "på den anden side" og ikke informere kunden om det. Spørgsmålet her er om kunden har sagt ok til at man har lavet den form for optimering.

Desværre er der nogle der ikke tænker på KUNDENS behov, men kun på sine egne

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:54

Niels:

Nicolaj:

Jeg vil nødigt være den der får smidt en kunde ud af Googles index pga. man laver lidt "på den anden side" og ikke informere kunden om det. Spørgsmålet her er om kunden har sagt ok til at man har lavet den form for optimering.

Desværre er der nogle der ikke tænker på KUNDENS behov, men kun på sine egne

Nu bliver man jo ikke smidt af Google fordi man har backlinks fra forskellige blogs. Bliver man smidt af Google, så er man jo heller ikke kommet frem på de ønskede søgeord som jeg skriver, men derimod tilbage.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 16:56

Altså som jeg læser det her så har bureauet oplagt "Fake" Blogs som bureauet selv har skrevet hvor de roser deres klienter for at linke til dem... Det kan godt være det virker, men jeg syntes nu stadig det er lidt vammelt, og kører forretning på den måde.. Minder lidt om dem der har en webshop og går ind på trustpilot og skriver rosende anmelder af deres egen shop..

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:03

Jo, men du bliver ikke smidt ud af Google for at gøre det. Som tidligere sagt, hvis kunden får valuta for pengene, så må hun/ han være glad.

Hvis jeg for eksempel bestiller en håndværker, kan han skrive alt det han vil på nettet, bare han udfører sit arbejde ordenligt.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 17:09

Jeg siger heller ikke at de bliver smidt af google jeg siger chancen er der hvis det bliver set som duplicate content..

Men hvis du nu havde søgt på nettet og fundet gode anmeldelser af en håndværker, "som egentlig var fake, og ikke oprigte kunder der havde skrevet dem" Og det så viste sig at håndværkeren var kropsumulig, ville du så ikek være skuffet?

Det er sådan jeg forstår hendes indlæg om at bureauet har gjort, men ok det er jo svært og sige noget om når vi ikke kan få et link :)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:18

Jo, jeg ville skuffet. Men alle der starter en business må formodes at levere varen, og hvis de ikke gør, så ja så bliver jeg skuffet.

Det skal dog siges at jeg naturligt styrer uden om alle der skamroser sig selv, så det betyder ikke det store for mig , om hjemmesider har referencer af lykkelige kunder. Jeg tror ikke på dem alligevel. Jeg dybt skeptisk af natur indtil det modsatte er bevist.

Jeg har nu selv nogle kundereferencer på min egen side, da det åbenbart er noget folk vil have, men da jeg nemt selv kunne skrive dem, har jeg svært ved at at jeg nu ligepludselig er blevet en legitim udbyder.

På anmeldhåndværker.dk , kan man jo også blot få venner og familie til at skrive. Plus at konkurrenter kan skrive og lyve om èn.

Det vil nok altid være sådan her i verdenen, at man ikke kan stole på nogen før man har set dem i aktion, og ikke bare når de taler om deres evner.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 17:22

JA! Det er temligt normalt at oprette rosende sider - især i forbindelse med reputation management. De har dog ikke nogen magieffekt, hvis det kun er lange lister med links fra blogs der ikke eksistere et eneste backlink til... - like it or not! Thats the way it is!

Vedr. anmeldelse af duplicate content: Hvis der er et DC-problem, finder google nok ud af det på et tidspunkt - og tager sig af det... at anmelde det er der ikke nogle der får noget ud af...

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:25

Nicolaj:
Nu bliver man jo ikke smidt af Google fordi man har backlinks fra forskellige blogs

Det er heller ikke det jeg har sagt. Jeg siger at hvis det lyser langt væk at de sider KUN er lavet for søgemaskinerne, så kan man risikere at blive smidt ud af søgemaskinerne.

Backlinks fra blogs er guld værd. HVIS det bliver gjort rigtigt.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:26

Nu ved vi heller ikke hvor mange backlinks der er.. så hele diskussionen er blevet så hypotetisk at jeg stopper :-)

Men held og lykke til din kunde. Jeg er også blevet snydt af store anderkendte selskaber.. og vil nok blive det igen.

Og sådan var det

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)