Det er vi da helt enige i... |
Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4
Til trådstarter :
Her fra din egen hjemmeside :
1 : "Tillykke, du har netop fundet dit hemmelige våben i kampen om kunderne! "
Hvem siger det ? Dig ? Hvorfor ønsker du tillykke på forkant ? Skal kunden ikke selv finde ud af om du er det " hemmelige " våben ?
2 :)" Hvis du forventer en masse store armbevægelser, kedelig teori og smarte marketingudtryk, så tager du fejl."
Regel nr 1 hvis man gerne vil fremså snehvid og moralsk : Lad være med at gøre det ved at gøre grin med andre. Du ikke bare undergraver dig selv, du påstår også at vide hvordan det foregår hos alle andre , og at du så er " The Chosen One "
Det virker sikkert fint hos en speciel målgruppe, og det er selvfølgelig den målgruppe , du helt bevidst går efter. Den lille forfulgte mand/ kvinde som ikke er stor ,smart, kedelig og falsk (?). Men som er lille, kikset, men livlig og ÆGTE.
Din markedsføring er ligeså manipulerende som den du skyder i skoene på andre. Og, i følge min bog værre, da du påstår at være fortaler for den lille person på gulvet som er ægte. Du er ikke fortaler for den lille mand. Du er en business woman, der har fundet en niche og den markedsfører du nu på amino.
Jeg går ikke ind for at lyve om ens referencer, men synes faktisk det er værre at tjene penge på at hade andre. Skabe fjendebilleder for så at lokke folk ind i folden, ved at påstå at man er ren. Det super klassisk markedsføringsstrategi . De fleste holder sig dog fra det, da det signalerer menneskeligt underskud.
Det kunne blive til en lang diskussion om markedsføring i menneskets historie. Helt ned kvindernes makeup forbrug, for at sælge en falsk version af sig selv til tusinde andre ting som mennesket gør for at promovere sig selv, på mere eller mindre falske måder. Men den tager vi ikke nu.
Min pointe er den den gode gamle : kast ikke med sten når du selv bor i et glashus. Det den bedste markedsføring der findes.
Held og lykke med at finde dit ægte business udtryk, og vær ikke bange for at bruge lidt store armbevægelser og lidt makeup i din markedsføring. Det er slet ikke så farligt, og det bedre end ..ja at være falsk
Håber det bliver modtaget i den rette ånd
bedste hilsner