Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forvirring vedrørende PBS

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Frederikssund
Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne inden alt for længe ansøge PBS om en indløsningsaftale, men jeg vil helst ikke have, at den bliver afvist, fordi man så skal betale for en ny ansøgning (sådan har jeg i hvert fald forstået det). Nu mangler min hjemmeside en del, bl.a. produkter osv. som jeg skal sætte ind og mindre småting, men jeg vil gerne sende en ansøgning til PBS så hurtigt som muligt. Jeg er bare meget forvirret over nogle ting, bl.a. så siger de, at man skal vise, hvilke betalingskort man modtager. Men medmindre man har en indløsningsaftale, så kan det da ikke lade sig gøre? Ellers viser man jo, at man tager imod nogle kort, som man i virkelighedne ikke kan tage imod..

Desuden så har jeg ikke den store ide om, hvad der skal stå i mine handelsbetingelser, så jeg kiggede lidt rundt på nogle tidligere Amino-tråde og prøvede at stykke noget sammen. De er ikke helt færdige, men hvad mangler der ellers? (http://www.bavarianimports.dk/handelsbetingelser)

Er der andre ting, der skal fokuseres mere på ifb. med at blive godkendt af PBS? (http://www.bavarianimports.dk)

På forhånd mange tak :)

Besøg Terry - en intelligent hundeservice, der bl.a. guider dig hen til det rigtige hundefoder.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:51

Lav en midlertidig testside som PBS kan kigge på mens du arbejder med siden, den kan være meget meget skrabet, blot den lige præcis opfylder de basale krav, så er de normalt tilfredse.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Helsingør
Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 13:55

Sørg for at få din webshop helt færdig før at du ansøger om en indløsningsaftale. Der er ikke nogen grund til at haste, det er ret let af blive godkendt hvis man bare har en lillesmule styr på tingene. Start evt. med at tilmelde dig en leverendør af betalingsløsningen, hos epay kan man få en gratis test konto. Hvor man har mulighed for at teste betalingen og få tingene til at fungere inden man betaler dyrt for en indløsningsaftale. Når du har styr på alt det, så kontakt PBS og få de sidste ting på plads.

God fornøjelse! 

Tilmeldt 25. Jun 08
Indlæg ialt: 28
Fra  Bioburn.dk - Kvalitets biopejse Skrevet kl. 14:01

Kan selv huske at det var lidt besværligt dengang vi skulle have vores betalingssystem. Vi havde heldigvis nogle "nørder" til at gøre jobbet, men vi benyttede Wannafind A/S til at levere vores betalingsløsning,  og derefter PBS til en indløsningsaftale.

Mht dine handelsbetingelser så bør du måske tage stilling til flere ting; hvad sker der hvis øllen er rystet under fragt, og kunden får en flad øl?. Det er måske noget man som kunde gerne vil være afklaret med fra starten af. Derudover skriver du intet om sikkerhed, det er altid en god ide at beskrive dit system så kunden bliver tryg(også selvom de ikke forstår hvad SSL egentlig er og gør). Du bør måske også tilføje at du som virksomhed først må hæve det reserverede beløb på kundens dankort når varen er sendt. Burde priser ex fragt ikke stå under fragt?, det virker for mig selv mere præcist. Vedr. returret bør du måske overveje at indsætte adressen(også selvom man nemt kan finde den)

Men ved ikke om du umiddelbart mangler noget, mon ikke der er andre aminoer der har nogle fantastiske tilføjelser :)

Vil du gerne have mere relevant trafik? Så læs min blog om content marketing.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 18:14

PBS hjemmeside står der bl.a.

"Handelsbetingelserne skal accepteres inden selve betalingsprocessen" – jeg synes da, jeg har set nogle PBS-godkendte hjemmesider, hvor det ikke var tilfældet?

I Indkøbskurven skal man oplyse om "forventet leveringsdato" – er det ikke nok bare at sige, at den kommer om f.eks 2-3 dage (leveringsdato vs. leveringstid)

Anders Christensen:
Lav en midlertidig testside som PBS kan kigge på mens du arbejder med siden, den kan være meget meget skrabet, blot den lige præcis opfylder de basale krav, så er de normalt tilfredse.

Hvordan skal det forstås? Skal jeg lave en kopi af min hjemmeside, hvor logoerne er med? Så har jeg to identiske sider eller? Jeg er teknisk retarderet, så jeg er lidt langsom i optrækket :)

Besøg Terry - en intelligent hundeservice, der bl.a. guider dig hen til det rigtige hundefoder.

Tilmeldt 25. Jun 08
Indlæg ialt: 28
Fra  Bioburn.dk - Kvalitets biopejse Skrevet kl. 07:09

Du skal blot lave det på din normale side, du kan evt. sætte en lås på hvis du ikke ønsker at andre skal kunne se den. Men det betyder sådan set ikke noget at du skilter med dankort selvom du ikke er blevet godkendt endnu. Det havde i hvert fald ingen betydning for vores ansøgning.

Men husk at få en kvittering på din pbs ansøgning ;)

Vil du gerne have mere relevant trafik? Så læs min blog om content marketing.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)