Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragtpriser fra Kina til Danmark.

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes ikke at prisen på 200 USD er slem for 10 kilo. Det er dyrt at sende små pakker, hvis du istedet havde 35 kilo ville du sikkert kun skulle betale 280 USD. Køb noget mere næste gang, så spare du en del på transporten.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:08

Den er jo "slem" når jeg får akkurat samme forsendelsesmetode,med levering på 3 - 4 dage til 8 USD / kg. i forhold til hans 20 USD / kg.

Men ved ikke hvordan de afregner priser hos EMS , så skal jeg ikke kunne udtale mig om :)

Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 20:40

Lige præcis. Efter min mening er den alt for høj.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:45

Det er en meget normal pris - sorry. Min leverandør bruger EMS - og jeg får også pakker der vejer 10-15 kg, og betaler nogenlunde det samme - men til gengæld går det hurtigt....Mvh Pernille

Tilmeldt 11. Nov 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:53

Prisen er ikke så høj. Her må i gerne afregne den selv. http://www.ems.com.cn/serviceguide/e-zi-fei-biao-zhun.html Det er i yuan. Her er det valutaomregner http://www.valutakurser.dk/Currency/CurrencyConverter.aspx

Jeg har mulighed til at få lidt billigere pris, for jeg kender nogen, som har discount hos EMS og DHL....

Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 21:21

Har du haft ringet til den danske DHL og andre speditører i Danmark. Der vil du helt sikkert få en prisfornemmelse.

Dbh Per

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:28

Har et spørgsmål vedr. fragt.

Når varen sendes med EMS Express, hvem leverer så varen i DK, er det Post Danmark, eller har EMS et samarbejde med et andet firma?

Jeg kan nemlig intet se når jeg prøver at slå track and trace op på Post Danmark, normalt kan jeg se at den er registreret i udlandet, ankommet osv.

Bare en tanke.

Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 12:08

Hey Tao,

Kunne du evt. hjælpe med at få pakken hjem til en bedre pris, når du nu har de kontakter?

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 12:16

Hej Grand,

Det lyder meget rigtigt. Du kan få en bedre pris hvis du har en transportør som du benytter i forvejen, der har en god aftale.

Du kan evt ringe til GTX ( Jernholmen i Hvidovre ) de er et brokerfirma, som bygger deres forretning på at sælge DHL´s services med en lille avance. De har normalt gode priser og kan måske give dig en god pris.

Når det kommer til import fra Kina, så er DHL de bedste.

Mvh

Karsten

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Tilmeldt 11. Nov 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:02

Jeg kan prøve til at spørge i dag, hvis du give mig nogle oplysninger... Du må gerne sende PM.

1. Hvilke produkter er i pakken? Hvor meget koster de?

2. 10 kg: er det med emballagen?

3. Hvor er i Kina din leverandør henne?

4. Er du sikker, at din leverandør ikke er en skammer?

Mvh TaoBao

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)