Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan kommer jeg igang??

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Oct 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

jeg er ny uddannet frisør på 32 år som  som er på barsel lige nu. men vil gerne starte som selvstændig frisør, efter min barsel.

jeg havde tænkt mig at leje en stol i en solon, men er der nogen der kan hjælpe mig med at fortælle hvordan sådan noget forgår?

Tilmeldt 24. Sep 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er egentligt ganske enkelt fordi du blot lader dig registrere som enkeltmandsvirksomhed og så finder du en frisørsalon som vil leje en stol ud til dig. Her kan i selvfølgelig lave en aftale som passer jer begge to helt ind i detaljen omkring forbrug af hårpleje og reklame, men som basic kan man blot leje stolen for xx kr. om måneden, og så selv står for resten. Så modtager du en faktura på lejen, som indgår i dit regnskab på normal vis.

Der er helt frie regler for hvad der kan aftales, så du kan også aftale at være i en salon på bestemte dage som om du var ansat, men hvor du får betaling ved at udskrive en faktura til salonen for de kunder som du har betjent.

Nogle saloner har ligefrem et koncept hvor de udlejer stolene og sørger for resten inkl. markedsføring m.v.

Når du nu er mor, så ville det måske være være smart bare  at henvende dig til den salon der ligger allermest bekvemt for dig i forhold til institution m.v. og så, hvis det ikke lykkedes, bevæge dig ud i en radius derfra.

Held og lykke......

Michael Sørensen

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)