Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ER DU INTERESSERET I ET NYT MLM SYSTEM?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

ALOHA:

Skal forsøge at finde alle oplysninger så i der har kendskab til MLM osv kan vurdere koceptet. Har ikke andet end denne zip fil. Men forsøger at finde nogle flere oplysninger.Men det er vidst en Engelsk bank der står bag.

Jeg er ved at starte noget op som slår det ned.... det koster kun €300 at være med ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 21. May 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 14:30

Hvorfor så ikke melde ud til os alle hvad det er, vise hjemmeside, så vi kan få indsigt og måske få en positiv oplevelse :-)

Alt det her med at "nu er chancen der", "verdens bedste MLM ide", "DU SKAL VÆRE MED", "Nu tjener du KASSEN!", "Bliv rig på 3 måneder!", osv osv osv, alt dette uden nogen form for hjemmeside og informationer, det giver jo branchen et dårligt ry.

Lad os få nogle positive oplevelser at vide - kom frem i gutter og gutinder på Amino.

Claus

Fra Karise
Tilmeldt 27. Jul 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 10:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej George,

Nu skriver du ikke så meget om det, og derfor vil det nok ikke være særlig interessant for de fleste. Der er faktisk ikke den store forskel på MLM og mange andre typer virksomheder. Men en af de vigtigste ting er at se sig rigtig godt for, da mange ulovlige og "lige på kanten" firmaer bruger betegnelsen MLM som et slags stempel for, at deres markedsføring er ok. Desværre viser det sig, at det er der rigtig mange af dem, der IKKE er.

For at checke om dit koncept er inden for lovens rammer, kan du spørge dig selv følgende:

• Hvad er produktet? Der er nødt til at være et eller flere produkter, der leveres til en slutbruger.
    Hvis der ikke er et produkt, og du kun betaler for at være med, så er dit koncept sansynligvis
    på kant med loven.
  • Er prisen på dit produkt(er) i orden? Eller sagt på en anden måde: Ville du selv betale den pris for produktet, hvis
    der ikke var en forretning koblet på? Hvis du ikke vil det, så er der nok heller ikke så mange andre, der vil. Man ser
    tit, at produkter i den "forkerte" ende af MLM har meget forhøjet priser på deres produkter, hvilket gør dem usælgelige.
    Eller at det bliver engangssalg, da kunderne ikke ønsker at købe dem igen.

Der er flere spørgsmål, man bør spørge sig selv om. Det er rent faktisk enormt vigtigt, at man gør sit hjemmearbejde meget grundigt og undersøger firma, ledelse, koncept, payplan, Policies & Procedures, produkter, priser mm. Jeg kender faktisk nogen, der kan hjælpe med dette, og de gør det gratis.

Håber du kan bruge det til noget.

Jeg vil ønske dig held og lykke med dit nye MLM system.

De bedste hilsner fra
Jimmy

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 10:46

Slettet Big Smile

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 21. Aug 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 12:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Hej alle

Da jeg startede tråden var overbevist om at jeg havde sagt ja til et system som inderst troede ville virke og give gevinst. Skal lige siges at det var første gang jeg bevægede ud i MLM. Siden har jeg som lovet at vende tilbage med flere info osv. Men har ganske enkelt fundet ud af at system ikke er lovligt i DK. Det er forbrugerstyrelsen som ikke har sagt god for det. Derfor bruger jeg ikke mere tid på det. Dog er det vidst lovligt i de øvrige EU lande. Nu forsøger jeg at få mine penge tilbage. Men det ser svært ud.

Det var min oplevelse.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 12:06

Glem at få dine penge tilbage..... tænk på det som lærepenge. Jeg håber da for dig at du har lært af denne oplevelse, og så er det bare op på hesten og igang igen ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 12:17

det her er fusk. Det da klart naar man skal betale 3k for at vaare med og ikke saalge noget

Fra Karise
Tilmeldt 27. Jul 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 19:07

Hej George

Selvfølgelig skal du prøve at få dine penge tilbage. Hvor længe siden er det, du tilmeldte dig?

Og så vil jeg da godt lige tage hatten af for dig. Mange ville ikke være så ærlige som dig og indrømme et fejlskud. Men som en af de øvrige skriver: Op på hesten igen, men gør dit forarbejde grundigt.

Hvis du er interesseret, vil jeg gerne vise dig, hvor du kan få hjælp. Og bare rolig. Jeg er IKKE ude på at få dig ind i en anden deal.

Dbh Jimmy

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 15:56

Klassiker! Due dilligence, kids, due dilligence ;-)

Mvh.

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:20

5 stjerner også fra mig , ærlighed betaler sig altid .Smile

Selvfølgelige skal du prøve at få dine penge igen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)