Hej alle. Er lige blevet en del af at nyt MLM system. Koster 575 Euro at være med. Til gengæld kan man hurtigt via ihærdigt arbejde få det ind igen ret hurtigt. Det er første gang jeg er med i et MLM. Håber selvfølgelig ikke at blive skuffet, men ideen bag konceptet samt ydelserne firmaet tilbyder gør at det er lidt nemmere synes jeg. Ingen produkter man skal ud at sælge!!!!. Men synes du/i det på nuværende tidspunkt lyder interessant kan man lige skrive tilbage og jeg vil sende filen så du/i lige kan tjekke om det ér interessant. Meget gerne give feedback tilbage hvis der allerede er nogen af jer der har kendskab til det. Er også interesseret i at få skabt en god kontakt til MLM folk til DK.
Hilsen George |
Behøver man overhoved kommenterer :-)
ALOHA - et lille råd. Så lad vær med at bruge amino's debat forum som en større reklamesøjle. Der er en del forskellige ting som gør at du med garanti ikke får folk ind i din forretning, men vi kan da tage den fra en ende af med det væsentlige først:
1. I sælger ikke et produkt. Ergo er der ikke tale om at man får % af et eventuelt salg man skaber, men kun på opstart af nye samarbejdspartnere. Den kloge narrer den mindre kloge konceptet. Hvis du synes, at det er det du har lyst til tilbyde folk - så er det jo bare det du gør, selvom du kommer til at få en kæmpe modgang på det, og formentlig nok aldrig kommer til at se skyggen af dine penge igen - på den ene eller anden måde.
2. Network Marketing handler på mange områder om det samme som at føre en normal forretning, med produkter. Der er derfor ikke noget der hedder at man hurtigt kan få sine penge ind igen. Hvis du kan tjene 3500kr hurtigt, så er der ingen grund til at du reklamere herinde, og plus ikke reklamer med noget som du ikke selv har gjort - der vil altid være nogen som tjener gode penge i et sådanne selskab, typisk mændende bag det som har lavet ringe i vandet med salg af luft. Desuden, så reklamere du ligefrem med, at du er uerfaren og ikke kvalificeret til at være den leder man har brug for, for at kunne skabe en fornuftig indtægt i et hvilket som helst Network Marketing selskab.
3. Fortæl om firmaet, hvad er strategierne, hvem er det der har startet det, hvad tjener man penge på - og hvilke policies har de? Ting som eventuelle interesserede VIL have afvide, før de overhoved overvejer at skrive til dig.
Ærligt talt George. Du har formentlig lavet en dårlig investering, grundet din uvidenhed til både branche og forretningsføring i det generelle. Jeg håber du får dine penge tilbage - men håber dog ikke at se flere hovedløse reklamer på Amino!
Hav det godt!