Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis visitkort - med reklame bag på!

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg tror bestemt der er et marked for det, vistaprint sælger sikkert mange af dem, en del af mine kunder er også startet med den slags... Men det er ikke rigtig noget der holder ved, da det primært er noget folk bruger i opstarten som en panik løsning... Hvis jeg må være grov så virker det ret useriøst at komme med sådanne et kort, det viser ihvertfald at man er meget discount orienteret!!!

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 23:10

Vi har tidligere trykt visitkort af denne type for et par kunder. Men det har ikke været nogen succes for dem.

Der hvor det strandede var, at omkostningerne til at vi trykte visitkortene i sig selv godt kunne dækkes ind af de "annonce-pladser" som de solgte bag på visitkortene.

Men dér hvor det gik galt var, at de endte med at bruge en masse tid på at bøvle med layouts og problematikker / spørgsmål omkring dette, som slet ikke var noget de havde nogen synderlig erfaring med. Vi prøvede at hjælpe den ene af kunderne lidt på vej, men måtte kaste håndklædet i ringen efter et par tests. Det som var det helt basale problem var, at den type kunder som tilsyneladdende valgte et "gratis visitkort" absolut ikke var af den kreative slags og størstedelen af de "layouts" som der kom var lavet i programmer så som Word og MS Paint - hvilket er helt ubrugeligt til at trykke ud fra.

Så hvad der end var af overskud på opgaven blev ædt op af spildtid på at emaile og snakke med slutkunderne om hvorfor man ikke bare kan aflevere et eller andet bras og så forvente at få noget super flot i den anden ende, hvad forskellen er på Word og et professionelt layoutprogram, hvordan man bruger Illustrator, InDesign, Photoshop m.m. og en masse andet bøvlen frem og tilbage.

Jeg ved at begge endte med at sætte penge til på projekterne og på baggrund af dette valgte at droppe dem.

Men dermed ikke sagt at det måske ikke kan lade sig gøre for dig. Men du skal blot være opmærksom på alle de medfølgende problemer det kan give - og navnlig det tidsforbrug og eventuelle omkostninger der lurer.

/Jesper

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 23:15

KennM:

Hej med jer,

Har tænkt på noget som jeg ikke helt ved om det findes i Danmark, VistaPrint har lidt af det..

Men det går ud på at man kan få 1000 gratis visitkort over en periode af 6 måneder, men der vil så på bagsiden være en reklame.. Efter de 6 måneder vil man så kunne få 1000 visitkort igen og man bestiller bare som man har brug for dem! Man betaler godt nok for forsendelse..

Tror i at folk vil benytte sig af tilbuddet og tror i at folk vil reklamere på bagsiden af et visitkort?

Normalt ville jeg ikke bruge denne service - men kunne jeg se og selv vælge iblandt nogle reklamer på bagsiden. Så har jeg da et par projekter hvor jeg godt vil kunne benytte det.

/ Janus

Fra Græsted
Tilmeldt 31. Oct 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 14:22

Tror heller ikke jeg ville benytte mig af det, der er så lidt plads på et visitkort til at "præsentere" sin virksomhed, og hvis der så skal være reklame på bagsiden tror jeg det ville skabe forvirring hos modtageren.... MEN kunne dog godt forestille mig konceptet med f.eks. flyers/foldere... altså flyers/foldere for ens virksomhed, hvor der var en reklamespalte....På den måde ville forholdet mellem præsentation af eget firma og af reklame være mere balanceret....

Vær et omvandrende kunstværk - T-shirts med motiv

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 03:49

Jesper har ret :) Der vil være alt for meget tidsspilde :)

Så hellere tilbyde folk almindelig salg af tryksager, hvis du har interesse i det kan du kontakte mig på

info@mbm-media.com

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 11:38

Hej Nicolas,

Havde også tænkt på andre tryksager, såsom flyvers..

Man kunne også bestille gratis vandflasker til sin virksomhed, hvorpå der så også vil være reklamere

Vil man egentlig som virksomhed bestille gratis vandflasker (med indhold :) ), kuglepenne, skriveblokke osv til internt brug. hvis de var helt gratis?

Så sælger jeg reklame på vandflaskerne, kuglepennene og blokkene og de vil så blive fordelt rundt til flere forskellige virksomheder som bestiller...

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 13:52

Hvem bruger visitkort i dag? Hvis jeg brugte dem ville jeg ikke have en reklame fra en skæv virksomhed bag på mit visitkort! Det svare jo lidt til at jeg på mit kontor har et gede markede for ikke at skulle betale lokaleomkostninger!

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 13:58

Okay det er forstået, en underlig måde at skrive det på, men fint nok..

Men hvad så med ting man bruger internt, såsom vand, skriveblokke og kuglepenne.. Vil virksomheder bestille det hvis de kan få et gratis?

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:11

KennM:

Okay det er forstået, en underlig måde at skrive det på, men fint nok..

Men hvad så med ting man bruger internt, såsom vand, skriveblokke og kuglepenne.. Vil virksomheder bestille det hvis de kan få et gratis?

Samme problem her! Tror du en virksomhed vil spare 1-2 kr. og så have en anden virksomheds reklamer på deres papir og kuglepen? Indifferent

Vand kunne måske bruges! Hvis det blev leveret gratis. Det ville jeg ihverfald tage imod. Man kan jo altid pille reklamen af Big Smile 

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)