Jeg er medlem av en filmforening og vi skal organisere en fest hvor vi regner med å få mere enn 100 besøkende fra filmbransjen og andre filmskoler. Vi leder etter en billig drinkordning. Det er vigtig at vi finner en måde hvor vi kan sælge drinks meget billigt til vore gæster. Vi har en ordning med øl, så det er hovedsagligt sprut det drejer sig om. Det bedste ville være hvis en bar ville påtage sig ansvaret for baren og sælge drinks uden profit som en sponsoraftale, evnt. med en minimal profit. Hvis dette ikke er muligt er vi på udkig efter andre mulige tilbud. Er det for eksempel nogen der ville være villige til at sælge os flasker til indkøbpris og lade os returnere de flasker vi ikke får solgt som en del av en sponsoraftale. En anden løsning er at vi selv køber ind de nødvendig varer. Gin, tonic, whisky, vodka etc. og selv ordner resten. Hvor kan man få de bedste tilbud på sådanne varer? Gerne momsfrit. Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal angribe dette så alle forslag er meget velkomne.
|
Jeg har godtnok ikke lige en bar i baglommen, men jeg har et mobildiskotek? Var det ikke noget? :o)