Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

drikkevarer og bar til fest

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er medlem av en filmforening og vi skal organisere en fest hvor vi regner med å få mere enn 100 besøkende fra filmbransjen og andre filmskoler.

Vi leder etter en billig drinkordning. Det er vigtig at vi finner en måde hvor vi kan sælge drinks meget billigt til vore gæster. Vi har en ordning med øl, så det er hovedsagligt sprut det drejer sig om.

Det bedste ville være hvis en bar ville påtage sig ansvaret for baren og sælge drinks uden profit som en sponsoraftale, evnt. med en minimal profit.

Hvis dette ikke er muligt er vi på udkig efter andre mulige tilbud. 

Er det for eksempel nogen der ville være villige til at sælge os flasker til indkøbpris og lade os returnere de flasker vi ikke får solgt som en del av en sponsoraftale.

En anden løsning er at vi selv køber ind de nødvendig varer. Gin, tonic, whisky, vodka etc. og selv ordner resten. Hvor kan man få de bedste tilbud på sådanne varer? Gerne momsfrit.

Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal angribe dette så alle forslag er meget velkomne.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:37

Jeg har godtnok ikke lige en bar i baglommen, men jeg har et mobildiskotek? Var det ikke noget? :o)

Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 15:41

Jeg tror det er ordnet med musik, men jeg vil undersøge det. 

Tak

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 15:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg kender fyren der ejer Zubar dubar og han er i hvert fald en god fyr, så det tror jeg også hans service erBig Smile

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:52

FrancisClemens:

Det bedste ville være hvis en bar ville påtage sig ansvaret for baren og sælge drinks uden profit som en sponsoraftale, evnt. med en minimal profit.

Hvor er det lige der er reklameværdi i det? Tvivler på du kan få nogen som helst med på den ide...

FrancisClemens:

En anden løsning er at vi selv køber ind de nødvendig varer. Gin, tonic, whisky, vodka etc. og selv ordner resten. Hvor kan man få de bedste tilbud på sådanne varer? Gerne momsfrit.

Du kan vel bare trække momsen fra? Det er vel et firma der laver indkøbene?

Metro er et godt bud på en et billigt indkøbssted. Ellers er der vel tilbud på nogle af varerne i Føtex, Bilka mm...

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 15:59

Ja det lyder da som en god idé hvis man bare ved at opslag herinde kan købe moms fri. Er det også lykkes for dig, at få en aftale om øl uden ølafgift :-)

Fra København
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 16:03

Hvor mange bartendere skal I bruge?

/Mads Dinesen
madsdinesen.dk

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 16:45

Det kan bedst betale sig at købe sprutten hvor det er på tilbud. Det siger jo sig selv, men 9/10 tilfælde er Metro ikke at foretrække.

Enten vil jeg anbefale jer en tysklandstur, hvor der klart er penge at spare, ellers vil jeg anbefale jer Kvickly :)

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 08:57

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:49

Hej,

Vi har brugt getseen.dk et par gange og de er rigtig gode og yderst professionelle. Kan KUN anbefale dem.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)