Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aktieprofet.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 32
Fra  Virtualhelp.dk Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet mit eget debatforum, hvor brugerne udover at diskutere aktier, kan prøve at gætte fremtidens kurser. Hvis de gætter rigtigt mht. aktieudviklingen så stiger deres såldte profetfaktor. Vha. profetfaktoren kan man hurtigt finde frem til de gode investorer. Ligeledes kan man rate hinandens indlæg (positivt eller negativt).

Sitet er stadig lidt i en udviklingsfase, så undskyld den primitive grafik.
Se sitet på www.aktieprofet.dk
mvh Henrik

Virtualhelp - gode outsourcede virtuelle assistenter - http://virtualhelp.dk/

Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 32
Fra  Virtualhelp.dk Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Husk at oprette profil for at kunne afprøve funktionaliten.

Virtualhelp - gode outsourcede virtuelle assistenter - http://virtualhelp.dk/

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du ikke et demo login, som man kan bruge til at teste siden ?

 
Brian
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 32
Fra  Virtualhelp.dk Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jepper!

login: demo
pasw: demo
 
vh Henrik

Virtualhelp - gode outsourcede virtuelle assistenter - http://virtualhelp.dk/

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ideen er bestemt god, men jeg vil anbefale dig at du dropper det nuværende frames baserede design og går efter noget der ligner alt det andet. Folk gider generelt ikke at skulle starte forfra med at forstå en helt ny debat. Jeg tror du vil få langt flere brugere hurtigere hvis du laver noget der minder lidt mere om de standarder folk kender fra debatter som denne og de millioner af andre der ligner den.

Hvis du holder dig til et format som dette er der også meget gode chancer for, at du kan få en masse "gratis" besøg via søgemaskinerne - med det nuværende design vil den trafik blive yderst minimal.

Tilmeldt 2. Oct 05
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik MB

 
Er du opmærksom på at det koster royalties til CSE at vise kurser på din side? Nu er det godt nok en alternativ måde du gør det på, ( hvor henter du kurserne fra?) men det vil undre mig meget hvis ikke CSE forlanger 48.000 for det. De er utrolig strikse med det. Har kendskab til andre sits som ønsker at vise kurs data men ikke kan klare CSE´høje og urimelige priser.
Tilmeldt 2. Oct 05
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mikkel deMib
 
Er nu ikke helt enig i at han behøver at droppe det layout. Er helt på det rene med at stort set alle internationale debat forums er bygget op stort set som denne. Men det betyder da ikke at det er den mest optimale måde at gøre det på. Personligt fortrækker jeg helt klart den måde som   www.euroinvestor.dk www.spekulant.dk og www.cybertrader.dk gør det på. Altså igen brugen af frames. Det gør det hurtigere at løbe mange indlæg igennem fordi man ikke hele tiden skal "spole tilbage" for at komme ud til næste tråd. Men er så enig i at det giver problemer med at søgemaskinerne ikke kan lide det. Og dog jeg støder nu meget tit på indlæg fra Euroinvestor når jeg søger på specifikke aktier via google. Så helt tosset kan det vel ikke være? Det største problem er det ikke reelt at man kun ser selve indlægget (framet) og ikke kan komme videre til resten af portalen? Men kunne en løsning på det ikke være at blot placere et "home" logo/link i framet således at når den aktiveres kommer man videre ind på portalen?
 
I Danmark kan heller ikke sige at dette koncept er ukendt idet alene Euroinvestor har 320.000+ unikke brugere der kender til teknikken.
 
VH
 
 
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Uanset om du kan finde enkelte indlæg rundt omkring fra framesbaserede debatter kan jeg garanterer dig 110% på at de får væsentligt mindre trafik fra søgemaskinerne i forhold til "flade" debatter som denne.

Personligt synes jeg på ingen måde en frames baseret debat er hurtigere at bruge - tværtimod er det f.eks. skideirreterende at bookmark funktionen i browseren sjældent dur i en sådan frames baseret løsning og det gør det meget langsommere at vende tilbage til iganværende tråde. Men, det viser naturligvis bare at der er forskellig smag. Søgemaskinernes er der bare ingen tvivl om: Et frames baseret website kører op ad bakke.

Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 32
Fra  Virtualhelp.dk Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Så er www.Aktieprofet.dk opdateret!
Jeg var egentlig ret glad for de kommentarer, som jeg fik med på vejen sidst. Noget af det har jeg taget til mig.
Men i kan jo selv tjekke den nye version aktieprofet.dk
I kan stadig benytte demo login ( login: demo ,Password: demo).
 
Følgende væsentlige ændringer er foretaget.

1. Aktieprofet har kun med et debatforum til at starte med fremover.

2. Kursen på aktieprofitier registres fremover med næste lukkekurs istedet
for aktuel kurs.

3. Der er mulighed for at give en ordentlig forklaring/beskrivelse på
 hvorfor man lige vil anbefale en bestemt aktie.

4. Der er oprettet en top 10 for bedste skribenter.

 Ialt håber jeg at sitet er blevet/bliver mere informativt.
Rent teknisk er sitet flyttet til asp.net 2.0 platformen, hvilket giver
større muligheder.
mvh Henrik Munthe-Brun/admin

Virtualhelp - gode outsourcede virtuelle assistenter - http://virtualhelp.dk/

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)