Jeg har for 4 dage siden begyndt på adwords kampagner, men synes godt nok det er dyrt.
Jeg har valgt 7 søgeord til 7 kampagner og brugt dagligt ca 700,-
Jeg har så desværre ikke rigtig fået nogen salg hjem :-( den 1.nov fik jeg dog salg for 2500,- men de sidste 2 dage har der intet været.
Kan det passe det svinger så meget af nogen dage er der intet salg og andre 5 salg ? Lidt bange for bare at smide penge ud og ikke få noget igen.. Måske lade det kører 14 dage og se resultatet af det ?
Jeg giver iøvrigt 3-4 kr pr. klik, er det for lavt/meget ? Vi er i Mobilverden
Ja tålmodighed er ikke lige mig ;-) Men skal da nok prøve at lade mine reklamer kører i 14-30 dage.
Jeg ligger gennem 1-6 på de forskellige søgeord, så det er vel okay i starten, eller skal man vælge højere klikpris og altid ligge nr 1 ? Større chance for man er den første de besøger og derved større chance for salg ik ?.
Jeg tror ikke det gør den store forskel om du ligge 1,2 eller 3
bare du ligger der så er det meget fint.
De fleste kigger lige hvad der ligger i toppen, og vælger så det er ser mest spændende ud, eller passer bedst for dem.
Men der er ingen tvivl om at mange af vores penge suser afsted til falske kliks - konkurrenter og lignende som giver nul retur... men der er ski ikke rigtig noget at gøre ved det....
det gør jo ikke noge at bruge 1.000.000 hvis du for 1.100.000 tilbage igen. altså så længe du finder den gylden middelvej så det giver overskud uanset hvor meget du bruger er det jo fint nok? så kan man altid optimere bagefter.. Jeg ligger selv på under en krone pr. besøgende og har 10 abonnement salg om måneden samt en betydelig sum i adsense og klik indkomst. Det handler bare om at optimere og vurdere sit site.