Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adword penge løber ud i sandet..

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har for 4 dage siden begyndt på adwords kampagner, men synes godt nok det er dyrt.

Jeg har valgt 7 søgeord til 7 kampagner og brugt dagligt ca 700,-

Jeg har så desværre ikke rigtig fået nogen salg hjem :-( den 1.nov fik jeg dog salg for 2500,- men de sidste 2 dage har der intet været.

Kan det passe det svinger så meget af nogen dage er der intet salg og andre 5 salg ? Lidt bange for bare at smide penge ud og ikke få noget igen.. Måske lade det kører 14 dage og se resultatet af det ?

Jeg giver iøvrigt 3-4 kr pr. klik, er det for lavt/meget ? Vi er i Mobilverden

Håber nogen kan besvare mine spørgsmål

På forhånd tak

Mikkel

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:48

Hej Mikkel

Ja du bestemmer jo selv budgettet, og kan sætte det loft du vil.

Det samme vedr. klikprisen, og her kan du jo se direkte hvilken placering dine 3-4 kr. giver dig.

klikprisen er meget forskellig afhængig af produkt, så du må prøve dig frem til hvor højt du skal op for ønsket placering..

for omkring 1,00 kommer jeg feks. op blandt de tre første, hvilket er fint for mig.

Vedr. udbytte af annoncen, må du nok være mere tålmodig, og se det over en lidt længere periode end 3-4 dage Smile

mvh

jesper

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 09:49

ja det er så typisk..

Når man så skriver et indlæg om man ikke tjener så står der et salg på kontoen 1 minut efter.

Men meget gerne lidt info om første spørgsmål stadig

Mikkel

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 09:52

hej Jesper.

Ja tålmodighed er ikke lige mig ;-) Men skal da nok prøve at lade mine reklamer kører i 14-30 dage.

Jeg ligger gennem 1-6 på de forskellige søgeord, så det er vel okay i starten, eller skal man vælge højere klikpris og altid ligge nr 1 ? Større chance for man er den første de besøger og derved større chance for salg ik ?.

Mikkel

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:17

Jeg tror ikke det gør den store forskel om du ligge 1,2 eller 3

bare du ligger der så er det meget fint.

De fleste kigger lige hvad der ligger i toppen, og vælger så det er ser mest spændende ud, eller passer bedst for dem.

Men der er ingen tvivl om at mange af vores penge suser afsted til falske kliks - konkurrenter og lignende som giver nul retur...  men der er ski ikke rigtig noget at gøre ved det....

mvh

Jesper

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 10:23

Vil du mene at et budget på 6000-10,000 om mdr på adwords er et okay beløb ?

Det er sådan lige det jeg har regnet mig frem til, men har ingen ide om  det er et passende beløb

Jeg har lige sat mine klikpriser lidt op, så må vi se ;-)

Mikkel

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 10:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel - BilligeMobiler.nu:

Vil du mene at et budget på 6000-10,000 om mdr på adwords er et okay beløb ?

Det varierer fra side til side..

Hvis du får 15.000 kr. ud af et budget på 6.000-10.000 kr., er det vel okay, men får du 30.000 ud af et dobbelt så stor budget, så er det bedre..

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 10:35

det gør jo ikke noge at bruge 1.000.000 hvis du for 1.100.000 tilbage igen. altså så længe du finder den gylden middelvej så det giver overskud uanset hvor meget du bruger er det jo fint nok? så kan man altid optimere bagefter.. Jeg ligger selv på under en krone pr. besøgende og har 10 abonnement salg om måneden samt en betydelig sum i adsense og klik indkomst. Det handler bare om at optimere og vurdere sit site.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 10:35

Hej Rønlund

Det kan du have helt ret i :-)

Men er det et godt budget og starte op med i første mdr ?..

Jeg tør jo ikke bare smide 20,000 efter adwords i første mdr

Mikkel

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 10:37

Men ja desto flere varer man har desto flere mulige kunder er der selvf også og så en side der fanger sine kunder..

Men man skal jo starte et sted.

Mikkel

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)