Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Project Wonderful - findes det på dansk?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i glade Aminoer derude.

Jeg sidder og undrer mig over om der egentlig findes et dansk sidestykke til Project Wonderful?

Jeg synes at det er et super fedt koncept og det er da langt nemmere og mere tidsbesparende at lave sin online markedsføring (hvis man gerne vil lave noget som supplement til Adwords f.eks.) gennem sådan et site, end at skulle lave individuelle aftaler med de forskellige sites man gerne vil reklamere på.

Desværre er det kun engelsksprogede sider der er repræsenteret (jeg har i hvert fald endnu ikke fundet andet) og det gør det jo desværre forholdsvis ubrugeligt, hvis ens egen side er på et andet sprog eller ikke er rettet mod et internationalt publikum.

Så er der nogen der kender et dansk alternativ der minder om? Hvis ikke, så er det måske en god idé til et projekt, hvis der er nogen der mangler noget nyt at give sig i kast med?

Kunne da forestille mig at der var mange, hvis blog/website er baseret på salg af f.eks. bannerreklamer, der også ville være glade for sådan et sted?

Eneste ændring jeg umiddelbart ville foreslå i så fald, er at ejeren af sitet der skal reklameres på, kan få lov at sætte en minimum pris de vil acceptere. Det kan vist ikke for nuværende lade sig gøre på PW.

De bedste hilsner

Amaris

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillader mig hermed lige at kaste bolden i luften igen. Kan det vitterligt passe at der slet ikke er nogen herinde der kender til Project Wonderful og ved om der findes noget tilsvarende herhjemme? Eller nogen der har en mening om hvorvidt det ville være en god idé at udvikle et sådant site, hvis der ikke allerede eksisterer et?

Til de der ikke kender det og måske ikke selv gider at læse sig til det derinde, kan jeg i korte træk oplyse at det er et site der samler udbydere af annonceplads. Firma A kan så vælge at at byde ind på en annonceplads på en ønsket side og de kan selv vælge hvor længe de har lyst til at betale for denne annonce, altså hvor længe den skal være aktiv. Firma B kan så vælge, i fald de ønsker at reklamere det samme sted, at overbyde firma A og derved få deres annonce vist i stedet, hvilket selvfølgelig kun er positivt for udbyderen af pladsen, der i så fald får en højere indtjening.

~ Amaris

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)