Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

skjult html på konkurrents webshop

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 29. Oct 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Hej Amino

jeg har et problem med at en af mine konkurrenter har gemt en masse søgeord med denne linje.

Ikke bare et sted men mange forskellige steder på hendes webshop.

Jeg har længe underet mig over hvordan hun kan ligge så godt på google, indtil jeg fandt hendes lille trick.

<div style="overflow: hidden; width: 1px; height: 1px;"><a target="_self" href="http://www.

Jeg syntes det er konkurrence forvridende og vil gerne melde det Google, men hvor gør jeg det henne og bør jeg gøre noget ved det?

har læse dette fra google om området:

http://www.google.com/support/webmasters/bin/answer.py?hl=da&answer=66353

Håber på jeres svar

Kim Rosenkilde

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 20:22

Hej Kim,

Hvis du vil melde nogen for brud på Googles retningslinier, kan du bruge denne formular i Google Webmaster Tools. Men du skal ikke forvente nogen umiddelbar respons. Som jeg forstår Googles udmeldinger, bruges langt de fleste spamrapporter som input til kommende opdateringer af systemerne, ikke til hurtig indgriben.

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 20:23

Spam rapporteres til google her:

http://www.google.com/contact/spamreport.html

Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 20:25

Hej Kim

Hvad er det lige præsis der er med den div?? ved godt den er skult, men den linker jo bare til en "fejl".. Har selv brugt skulte div´er, og lavet en lille kasse i det ene hjørne der linker til admin-delen, men så den ik kan ses

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 20:32

Hej Kim

Hvis du mener at et enkelt link er årsagen til din konkurrents gode placeringer kan du blot lægge et tilsvarende men synligt link ind på dine egne sider, så står i lige igen. Usynlige links giver ikke noget som du ikke kan opnå med et synligt i forhold til SEO. Overvej om ikke din tid er bedre brugt ved at fokusere hvordan du kan optimere SEO på dit eget site.

Mvh Jesper

Tilmeldt 20. Jul 09
Skrevet kl. 20:39

Jeg ville også absolut ikke gøre noget ved det.. det link der er der, kan ikke have nogen videre betydning.. når hun linker til http://www.               så kan du lave en kategori med links, der relatere til din virksomhed, og smide to gode links ind, og så er du over hvad hendes link giver

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 20:46

Hej Kim

Mener desværre ikke umiddelbart din konkurrent bryder gældende regler ved dette.

Det er dog svært at sige, da Google operere med et begreb der kaldes "Black Hat Technic"

Bliver du taget i dette, bliver din side temmelig sikkert diskvallificeret og kommer til at rangere meget lavt.

Et typisk eksempel er en hjemmeside med en ramme på midten med sort baggrund.  Hvad du ikke kan se med det blotte øje er at der på den sorte baggrund står søgeord med sort skrift, der således er usynlige for andre end Google.  Dette lille trick var tidligere ret brugt men altså forbudt!

Det jeg forsøger at sige er, at det er svært at vurdere om din konkurrent bryder nogle interne Googleregler eller ej

Mvh

Ohm

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 20:46

lige_begyndt:

men den linker jo bare til en "fejl".. 

Som jeg læser det, så er det ikke bare et link, men mange links på samme side, samt at Kim bare har udeladt hele url'en, så det ikke er en "fejl".

Men det kan han næsten bedst selv af/bekræfte.

Alt om både i Danmark

Tilmeldt 20. Jul 09
Skrevet kl. 20:53

Nåårr, på den måde... Ja det kan jeg godt se..

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:02

hvor mange ord er det de bryder regler med skjuler ord , google ændre reglerne konstant , ved min konkurrent blev ud lukket  fra google et par måneder da de skjulte et par 1000 ord , så vidste de klart bryder reglerne bliver de ud lukket fra google af Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)