Hvis du vil melde nogen for brud på Googles retningslinier, kan du bruge denne formular i Google Webmaster Tools. Men du skal ikke forvente nogen umiddelbar respons. Som jeg forstår Googles udmeldinger, bruges langt de fleste spamrapporter som input til kommende opdateringer af systemerne, ikke til hurtig indgriben.
Hvad er det lige præsis der er med den div?? ved godt den er skult, men den linker jo bare til en "fejl".. Har selv brugt skulte div´er, og lavet en lille kasse i det ene hjørne der linker til admin-delen, men så den ik kan ses
Hvis du mener at et enkelt link er årsagen til din konkurrents gode placeringer kan du blot lægge et tilsvarende men synligt link ind på dine egne sider, så står i lige igen. Usynlige links giver ikke noget som du ikke kan opnå med et synligt i forhold til SEO. Overvej om ikke din tid er bedre brugt ved at fokusere hvordan du kan optimere SEO på dit eget site.
Jeg ville også absolut ikke gøre noget ved det.. det link der er der, kan ikke have nogen videre betydning.. når hun linker til http://www. så kan du lave en kategori med links, der relatere til din virksomhed, og smide to gode links ind, og så er du over hvad hendes link giver
Mener desværre ikke umiddelbart din konkurrent bryder gældende regler ved dette.
Det er dog svært at sige, da Google operere med et begreb der kaldes "Black Hat Technic"
Bliver du taget i dette, bliver din side temmelig sikkert diskvallificeret og kommer til at rangere meget lavt.
Et typisk eksempel er en hjemmeside med en ramme på midten med sort baggrund. Hvad du ikke kan se med det blotte øje er at der på den sorte baggrund står søgeord med sort skrift, der således er usynlige for andre end Google. Dette lille trick var tidligere ret brugt men altså forbudt!
Det jeg forsøger at sige er, at det er svært at vurdere om din konkurrent bryder nogle interne Googleregler eller ej
hvor mange ord er det de bryder regler med skjuler ord , google ændre reglerne konstant , ved min konkurrent blev ud lukket fra google et par måneder da de skjulte et par 1000 ord , så vidste de klart bryder reglerne bliver de ud lukket fra google af
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows