Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til logo: Hvad forestiller det?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Sep 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle..
Jeg har lige fået smidt en stak logoer i nakken og er ikke et sekund i tvivl om hvilket jeg bedst kan lide, men er ikke sikker på at andre kan se hvad det forestiller.. <DIV><BR class="khtml-block-placeholder"></DIV><DIV>Jeg vil nu bede jer om en tjeneste.. </DIV><DIV><BR class="khtml-block-placeholder"></DIV><DIV>Er i ikke søde at gøre følgende inden i læser hvad andre har svaret?</DIV><DIV><BR class="khtml-block-placeholder"></DIV><DIV>- kigge på <A href="http://bw.cphcreatives.dk/logo.jpg" target="_self" title="logoet">logoet</A> og notere jer hvilke associationer det har givet jer..</DIV><DIV>- kigge på <A href="http://bw.cphcreatives.dk/logo2.jpg" target="_self" title="det reviderede logo">det reviderede logo</A> og notere eventuelle nye associationer..</DIV>
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:46
Er de ikke meget ens de 2 logoer? udover 3 prikker.

Jeg synes jeg har svært ved at se hvad det ligner, det første jeg nok tænker ved logo1 er noget med de hersens små pinkode indtastningsterminaler, eller hva dælen jeg skal kalde dem :D Altså dankort automater og den slags.

Logo2 hmm tja.. min fantasi er måske ikke lige den skarpeste her til aften, men vend den på højkant og tilføj en antenne så har man en telefon :D kan ikke rigtig se hvad det ligner. Sorry.

Men et navn/slogan på selve logoet kunne jo hjælpe gevaldigt.

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 06
Skrevet kl. 19:59
Det tror jeg bestemt det vil.. Jeg har med vilje skåret navnet væk for at høre hvad i siger uden.. Et payoff har vi ikke endnu, men forhåbentlig kommer det..

[Edit: Jo, forskellen er i øvrigt kun et par prikker, men jeg testede den på et andet forum og fandt at den reviderede udgave bedre kunne gennemskues.. Nu ville jeg så bare prøve den på et lidt større publikum inden den røg tilbage til AD'eren..]
Tilmeldt 3. Sep 06
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 20:35
Ja jeg kan faktisk slet ikke se eller åbne de omtalte logoer... :)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 20:38
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:39
Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 21:11
Det første minder mig om et numerisk tastatur (Selv om der er flere knapper på sådan et), en robot med vel mange øjne, en typefremstillet bygning med dårlig distribution af vinduerne.

Det andet minder mig ikke om tastaturet (selv om antallet af knapper er mere passende) men også de andre ting.

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 06
Skrevet kl. 21:13
Kan godt se, jeg rodede lidt rundt i html''en deroppe, men kan ikke få lov at rette det til nu.. Hvordan kan det være..?
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 21:15
Det er fordi der er en begræsning må hvor længe du har lov at redigere dit indlæg, mener det er 15 minutter.

Simpelthen så folk ikke sletter deres indlæg, og derved giver en usammenhængende debat.
Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 22:17
Dette er skrevet efter kun at have læst første indlæg og have kigget på de to logoer:

Jeg tænker umiddelbart på et tastatur a la det man ser på en dankortautomat. Eller måske en mobiltelefon.... Nu læser jeg lige de andres indlæg :-)

Vh
Peter

EDIT: Hvad er det, som det skal forestille eller associere til?

EDIT-EDIT: Min kæreste tænkte "Fjernbetjening" eller "Mobiltelefon"... Se, det var to tilbagemeldinger i ét indlæg :-)

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)