Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rist mig!

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Enterpricer:

Poweriser Denmark:

- Ikke modtager danske betalingskort (dankort, visadankort, edankort mm.).

- At du under profil henviser til www.premiumgulve.dk som ikke findes eller ihvertfald ikke loader pt.

- At du viser hits...

- At du tager gebyr for betaling via bank overførsel - hvorfor ?

- At dit firma er et SmbA - det ved almindelige mennesker ikke hvad er... Aminoer gør.... Alle andre bliver bare skræmte over en mistænkelig betegnelse.

Via Paypal kan man betale med VISA, men ikke med dankort. Jeg er helt enig i at det bedsteville være DK betaling, men der er store omkostninger forbundet. Kan kunderne ikke acceptere PayPal?

Er hits dårligt?

Gebyr.... må jeg vist hellere fjerneStick out tongue

Kan se der er noget galt med premiumgulve.dk.

Tror I ikke at jo flere gange kunderne ser SmbA i det daglige billede, jo mindre berøringsangst. Så vores alles opgave......

Tak for feedback.

Kunderne acceptere PayPal.

Men da det stadig er "ukendt" i Danmark, blandt de normale forbrugere, er det en god ide at gøre det så simpelt som muligt. 

Jeg benytter det på min egen hjemmeside, og det virker, har haft en enkelt som ikke kunne benytte PayPal, og det var fordi vedkommende ikke havde creditkort af nogen art.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:29

Kunne der laves unikke url som denne her f.eks. tiptoppriser.dk/Fart-GPS-er

Mere tekst på siden hjælper på søgeord optimering

Der mangler nogle handelsbetingelser på siden

Synes ellers designet er godt nok og er flot lavet

vidst jeg har flere ideer til forbedringer ligger jeg bare et indlæg mere Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 03:22

For mig virker det som om at du har "prøvet" for hårdt.

Hvis siden er "low cost" som du selv skriver, hvorfor forsøger du dig så med skæve linier mv? Det ser hakket og sjusket ud, og leder med det samme tanker hen på noget der er lavet i paint og derefter smidt i frontpage.

Det er ti gange lettere at lave det firkantet, enkelt og professionelt end at forsøge sig med alt det kreative... hvilket desuden ikke passer til en shop med mindre deter100% gennemført. (Det er jo ikke en tegnestue du har)

Hvad angår hits:

Tja, på forums, debatsider mv. er det en cool ting, at se at der er liv. Men da ikke når vi snakker en webshop!... hvorfor dog her? Det virker amatøragtigt.... der står jo heller ikke hvor mange der dagligt handler i tøjbutikker rundt omkring i bybilledet!? (hvilket dog er en sjov tanke, for jo færre, desto bedre faktisk....)

Lyder lidt hårdt, men jeg har taget udgangspunkt i din overskrift og håber at du klarer den alligevel... det er jo trods alt godt ment ;-)

DBH

Daniel

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 08:15

Daniel Beldring:

For mig virker det som om at du har "prøvet" for hårdt.

Hvis siden er "low cost" som du selv skriver, hvorfor forsøger du dig så med skæve linier mv? Det ser hakket og sjusket ud, og leder med det samme tanker hen på noget der er lavet i paint og derefter smidt i frontpage.

Det er ti gange lettere at lave det firkantet, enkelt og professionelt end at forsøge sig med alt det kreative... hvilket desuden ikke passer til en shop med mindre deter100% gennemført. (Det er jo ikke en tegnestue du har)

Hvad angår hits:

Tja, på forums, debatsider mv. er det en cool ting, at se at der er liv. Men da ikke når vi snakker en webshop!... hvorfor dog her? Det virker amatøragtigt.... der står jo heller ikke hvor mange der dagligt handler i tøjbutikker rundt omkring i bybilledet!? (hvilket dog er en sjov tanke, for jo færre, desto bedre faktisk....)

Lyder lidt hårdt, men jeg har taget udgangspunkt i din overskrift og håber at du klarer den alligevel... det er jo trods alt godt ment ;-)

DBH

Daniel

Hej Daniel

Tak for feedback.

Mht.  de skæve linier har du måske ret. Min idé var at lave det mindre kedeligt, men det taber måsker lidt af det proffe.

Jeg har fjernet hits´ene, da andre er af samme mening..... Big Smile

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 10:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil da gerne riste dig for at have kopieret nogle af mine produktbeskrivelser for dine ure. Det er dårlig stil, at du ikke gider skrive dine egne Angry

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:59

Enterpricer:
Jeg er helt enig i at det bedsteville være DK betaling, men der er store omkostninger forbundet.

Må jeg være lidt grov? Hvis du mener at udgifterne til online betaling - fx betaling med dankort online - er for høje, så synes jeg ambitionsniveauet for shoppen er for lavt! Så er det vel fordi du ikke forventer den store indtjening og så mener du nok ikke at dankortudgifterne er rentable?

Jeg er sikker på at du allerede nu har brugt maaange timer på opsætning, aftaler med leverandører oma. Tro mig - du kommer også til at bruge rigtig rigtig mange timer på shoppen fremover. Og med din holdning til fx udgifter til dankortbetaling eller fx 5000,- for en prof shop, så var du måske bedre tjent med et deltidsjob et andet sted? Det vil sandsynligvis være mere rentabelt.

Hilsen Morten

p.s. en anden måde at undgå dankort / pbs udgifterne er at tilbyde kunderne at betale EFTER modtagelse af ordren. Du sender så en faktura med varerne, og beder kunden overføre pengene til din konto. Jeg ved denne model er rigtig populær i Sverige. Ligeledes vil det være en FANTASTISK service overfor dine kunder. Og så vender du noget negativt til noget positivt.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 11:17

1)

Nej, det dur ikke med måske markedets bedste priser. Bare skriv noget med til gode priser.

2)

For få produkter. Der er ikke særlig meget at vælge imellem, hvorfor siden virker lidt uinteressant. Jeg ville automatisk klikke ud og søge en side med et større produktudvalg. Kan du ikke få flere produkter ind?

Mvh

Thomas Thomsen    www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:22

Jeg ville foretrække at titlen var delt op, som Tip Top Priser istedet for Tiptoppriser.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 11:23

Jeg er også helt enig med de andre: Det holder ikke, at man ikke kan betale med de pågældende betalingskort. For besværligt.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:53

Det ligner en "ikke så pæn" standard template, sorry (hvilket det nok også er da det er bygget på Bricksite). Du skal i hvert fald gøre op med dig selv hvad dit ambitionsniveau er og hvem dine webshop konkurrenter er. Hvis de andre kan levere samme vare til samme pris, tror jeg ikke du får mange kunder. Ud over dette så f... designet oven i købet også op i Safari (mac). Se screenshot'et:

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)