Det er kun dine egne undersider der linker tilbage til din side, ingen eksterne links
Det er ikke helt præcist og kan ikke benyttes i den her sammenhæng. Med mindre, at der er direkte beskrevet, at det er links fra indekserede sider på Google, så holder den ikke i retten.
Det er kun dine egne undersider der linker tilbage til din side, ingen eksterne links
Det er ikke helt præcist og kan ikke benyttes i den her sammenhæng. Med mindre, at der er direkte beskrevet, at det er links fra indekserede sider på Google, så holder den ikke i retten.
Nu er du da vidst lidt for klog.
Hvem sælger links fra sider der ikke indekseret i google?
Det svarer til at få en mand i Uganda til at sige til alle han kender, at der er flot butik i københavn, det ville intet give.
Hvem sælger links fra sider der ikke indekseret i google?
Det svarer til at få en mand i Uganda til at sige til alle han kender, at der er flot butik i københavn, det ville intet give.
Hej Rønlund,
Andreas har en rigtig god pointe. Man kan ikke bruge et backlinktool som bevis for, at der ikke er blevet oprettet 60 links.
60 links som søgemaskinerne ikke har fundet er selvfølgelig ubrugelige til SEO, men derfor kan det godt ske, at sælger har oprettet nogle links alligevel. Det kan vi ikke vide noget om ud fra en backlinkanalyse.
Et teoretisk scenarie kunne være, at alle disse links lå på bannede sider. Så ville man ikke kunne se dem (eller få nogen gavn af dem), men sælger vil kunne påvise, at der findes 60 links.
Ja ALT kan lade sig gøre.... og man kan måske ikke bruge det som bevis i en retsag
Jeg siger ikke det ikke kan ske, men folk der ved bare lidt om links(som manden jo gør når har tilbyder dem til hende) har ikke 60 ikke indekserede sider. Betinna er 100 % blevet snydt.
Om du bruger backlinktool som bevis eller bare beder om bevis på at, se dine links ender ud i det samme, nemlig at manden skal bevise at han har lavet 60 links.
Jeg siger ikke det ikke kan ske, men folk der ved bare lidt om links(som manden jo gør når har tilbyder dem til hende) har ikke 60 ikke indekserede sider. Betinna er 100 % blevet snydt.
Jeg er bare forsigtig og udelukker ikke noget. Jeg har set et eksempel på en SEO-mand, der den ene dag leverede hundredevis af links til en webshop og den næste dag bidrog med ingenting, fordi hele hans groft interlinkede netværk af scraperblogs var blevet bannet. I sådan et tilfælde ville man jo have leveret nogle links som aftalt.
Men jo - i og med at sitet (ifølge trådstarter selv) end ikke var indekseret, tyder det på, at der er ugler i mosen.
Nu handler links ikke kun om antal, men også om kvalitet. Så det siger ikke nødvendigvis så meget, at en side har 3.000 backlinks, når man kigger i en backlinkchecker.
Jeg kan f.eks. på nul tid generere et tilsvarende antal links til en side. Et link i min signatur herinde, et blogroll-link på mine to blogs og en lang række kommentarer på andre folks blogs, så jeg også får sitewides fra deres blogs. Så kan man hurtigt nå op på 3.000 links i alt. Uden at kunne rangere godt på ret mange søgninger