Havde møde, hver for sig med 2 piger ultimo i 30 erne. De havde lavet, hver deres rengøringsfirma, fordi de var blevet fyret. De havde begge fundet ud af, at det var hårdt arbejde og ikke lige lykken. Pigerne kendte ikke hinanden. Det kom de til.
Den ene pige havde tabt 5 kilo og pev over manden, der var smuttede for et år siden. Beskeden fra mig var simpel. Sådan gør mænd ,især hvis du er selvstændig pige og ikke har tid til at give dem opmærksomhed nok. Fandt ud af den ene viste temmelig meget om jura og den anden havde været ansat i en årrække i et svensk inkassofirma. Tyggende på det i 5 min. Ringede til Per fra www.inkassoguide.dk og spurgte, hvordan markede lå for en nystartede virksomhed af den type. Ringede herefter til par klienter, som har lidt problemer med at hive penge hjem og mangler kapacitet til den slags. Fik på den måde et par kunder til til pigerne.
Herefter blev pigerne ringet op og blevet bedt om, at sætte sig sammen og lave en foreløbig markedsundersøgelse og forretningsplan på en A4 side. Bagefter kommer de til møde hos mig. Så vi kan få sat fut i tingene.
Nu vil jeg gerne høre jer aminoer om i har nogle opgaver til den nystartede virksomhed ? Lige fra, at ringe kunder op til direkte inkasso.
Jeg tror alle erhvervsdrivende har prøvet at have kunder, som ikke betaler, om ikke andet betaler for sent.. Jeg kunne da godt bruge det! med mindre at de tager 50% af det skyldige beløb!
Det er da lige noget med en god inkasso virksomhed i disse lidt trange tider. Jeg har to fordringer på to Aminoer, som ikke har betalt min bog. Er det for småt? Vil sælge fordringerne for 50%.
Jeg tror alle erhvervsdrivende har prøvet at have kunder, som ikke betaler, om ikke andet betaler for sent.. Jeg kunne da godt bruge det! med mindre at de tager 50% af det skyldige beløb!
Prisen skal jo være til glæde for alle. Er sikker på, at en fornuftig aftale kan opnåes. Men syntes det er supert, at pigerne må kontakte dig. Så finder i nok en løsning der duer. Ellers hjælper jeg gerne til.
Det er da lige noget med en god inkassovirksomhed i disse lidt trange tider. Jeg har to fordringer på to Aminoer, som ikke har betalt min bog. Er det for småt? Vil sælge fordringerne for 50%.
God vind til pigerne.
Flemming
Tak Flemming giver dem din mail. De må kunne løses, det er lige før rykkergebyr overstiger bogens pris.
Med udsigt til at få besøg af to skrappe piger har den ene debitor lovet at betale i morgen.
Hvis pigerne har brug for et par tip til inkasso, giver jeg gerne min erfaring videre, dog ikke på denne side. De tab jeg har haft i 32 år kan tælles på én hånd.
Med udsigt til at få besøg af to skrappe piger har den ene debitor lovet at betale i morgen.
Hvis pigerne har brug for et par tip til inkasso, giver jeg gerne min erfaring videre, dog ikke på denne side. De tab jeg har haft i 32 år kan tælles på én hånd.
Flemming
Supert med lidt opbakning til igangsætning. Pudser pigerne på dig
Inkassobranchen har det overhovedet ikke godt i de her tider. De kan nemlig IKKE få nogle penge hjem, og det er det der er ansat til og får penge for.
At det så måske kan åbne op for at nogle nye kan få chancen, er en anden sag. Men at hente penge hjem som ikke eksisterer mere, og som kun har eksisteret på papir.. det kan selv ikke jeg klare :-)
Men god fornøjelse til de nye spirer
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.