Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PR-GRUPPEN - Hvad er der lige med dem?

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er blevet kontaktet af en fyr der hedder Lasse Birk fra PR-Gruppen.com vedr en Google adwordskampagne for min webshop.    Jeg har ikke umiddelbart noget at udsætte på Lasse Birks henvendelse, og han viste da også rent faktisk en del om Google og søgeoptimering.  Nu er det bare sådan at jeg, klog af skade, ikke indgår nogen form for aftaler med den slags firmaer uden grundig research og referencer.

(Afsnit fjernet af moderator.)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:57

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 11:12

Hejsa.

Jeg blev kontaktet af et andet lignende firma, og prøvede at lade dem køre mine adwordskampagner - jeg betalte den firedobbelte klikpris og føler ikke jeg fik noget som helst for pengene.

Nå, men vi indgik en aftale, jeg skulle prøve lykken - jeg lovede at anmelde dem på trustpilot efter leveret ydelse - jeg gav dem en dårlig anmeldelse fordi jeg ikke kunne se at have fået hverken besøgende eller salg fra deres kampagne - de havde nemlig, meget belejligt, ikke sat det op til analytics. De påstår/mener dog at jeg har fået rigtig mange besøgende på mange relevante søgeord, og at jeg har solgt en masse varer som følge af deres kampagne.

Min omsætning faldt meget da jeg stoppede mine egne kampagner jeg selv havde sat op efter bedste evne, - mit salg gik næsten helt i stå - deres kampagner synes jeg altså ikke leverede noget. Nå, men jeg var gået med til 1.000 klik af 4kr (jeg plejede selv at betale ca. en krone).

En måned senere skete følgende i mit regnskab:

Kredit bank 5.000kr

Debet spild-af-penge 4.000kr

debet indgående moms 1.000kr

jeg gik atter tilbage til at bruge adwords selv, for når jeg smider penge i nakken på dem smider de omsætning i nakken på mig.

Det firma jeg benyttede lovede mig guld og grønne skove, de så store og etablerede ud, men havde ikke noget omtale på nettet - derfor tænkte jeg at jeg ville prøve dem, og efterfølgende anmelde dem på trustpilot.

Jeg kender ikke PR-gruppen, men jeg synes du skal lave dine annoncer selv. Du kan evt. hyre nogle eksperter herinde fra amino til at hjælpe dig med opsætningen, men jeg synes ikke det er fair at have folk siddende på kommision for at styre dine kampagner. Det er ihvertfald ikke pengene værd.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 12:09
Fra Bylderup Bov, Sønderjylland
Tilmeldt 5. Jan 09
Indlæg ialt: 57
Fra  Matronics.dk Skrevet kl. 16:07

Vi blev også ringet op idag af ham, men jeg var heldigvis optaget, så der ligger en note om jeg skal ringe ham tilbage, men den ryger vist i skraldespanden istedet.

Syntes efterhånden jeg er godt træt af alle de opkald fra sådanne firmaer Huh?

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:22
Gennemsnit 1,7 stjerner givet af 6 person

Vedr. PR-Gruppen.

Vi indgik 1. September 2009 et samarbejde med PR-gruppen, efter telefonisk kontakt med Lasse Birk.

Historie:

Legetøjsbutik, www.legeland.dk, har eksisteret i siden 2003 på nettet ( detail butik i 30 år), pr. 1 oktober 2008 er vi gået målrettet efter større omsætning på nettet med stor succes. ( gik 100 % ind i nethandel)

Vi fik "blod på tanden" efter endnu flere besøgende samt mere omsætning. Vi er jo "jyder" - så derfor også lidt forsigtige (Havde kørt knap 1 år med markedførings-hjælp fra et andet firma - med ok succes.)

Derfor kom det da også meget belejligt, da Lasse Birk kontaktede os. I staten var vi da også  mistroiske, pga. nagativ omtale herinde på amino.dk.

Men vi valgte at "satse" på PR-gruppen, da de ingen bindingsperiode har (på skrift) så kunne vi vælge dem fra, hvis de ikke kunne løfte opgaven.

( her skal det lige tilføjes, at vi valgte at skifte samarbejdspartner, lige op til vores højsæson Julehandlen=legetøj til børn, så det var lidt risikofyldt fra vores side, men hvor intet vover intet vinder)

Og hvilken succes!!,

Vi fik den perfekte rådgivning af Lasse Birk, i løbet af den første "usikre" måned. Lasse birk rådgav og fortalte på professionelt vis, hvordan vores markedføringskampagner blev opbygget, samt hvad det gav tilbage til os af besøgende samt omsætning pr. klik.

Lasse Birk fortalte desuden, at vi først ville mærke "den fulde effekt" af deres arbejde efter ca. 3 måneder.

Idag efter at PR-gruppen har styret vores markedføring/kampagner i 2 ½ måned, er vi på et niveau, vi ikke opnået uden PR-gruppens fantastiske arbejde.

Vi er vokset massivt i omsætning på de kampagner PR-gruppen står bag, og jeg fortryder meget, at jeg lod amino´s debatforum, mig tvivle så meget på PR-gruppen.

Som jeg nævnte tidligere; "hvor intet vover intet vinder"

Er man villig til at "ofre" det som markedføring koster, kommer dine kunder tilbage i "ti-fold", Een måned med et begrænset budget er lig med fiasko. Vil man vi "ind på markedet" så gør det 100 %. Vi kører med et højt budget og ved at markedføring koster, men samtidig er en meget vigtig post, når man vil drive forretning. PR-gruppen har nogle fantasisk dygtige "kampagne" folk, der "strikker" kampagner sammen på en sådan vis, at effekten kan "vælte" dig bagover, hvis du ikke er rigtig klar, til at sælge rigtig meget.:)

Vores råd til alle på dette forum er: Overvej om man vil lave seriøs forretning, eller man ønsker "en lille hygge-butik". Vi valgte det første for 1 år siden, og har idag - på kun 1 år, fået en fantastisk fremgang på både besøgende samt omsætning, ikke mindst takket være Lasse Birk og PR-gruppen.

Vi vil naturligvis forsætte vores samarbejde med PR-gruppen, hvorfor smide en succes ud af vinduet? Jeg har skrevet dette oplæg, på opfordring af min egen samvittighed, samt mane alle nye "tvivlere" til gulvet. Pga. enkelte personer herinde i dette forum, måske ikke er "gearet" til vækst, skal de ikke skræmme seriøse foretningsfolk væk fra en succes som PR-gruppen er for os.

Med venlig hilsen

Søren W. Nielsen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:46
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

cvr nummer og står i andet navn end du underskriver i og domænet står i andet navn end din underskrift navn hvem er du og hvad har du du med dette firma at gøre ?.

Godt at høre at nogle har gode erfaringer med demSmile

fremlæg dit indlæg med ejer af domænet ville give en større troværdighed og skrevet mere i profil alle bliver skeptisk når en nyoprette profil går ind og lovpriser noget eller nedrakker nogle eller nogle  vil sælge en et eller  andet  som der bare kan simpelthen alt , bare et godt råd

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 15:02

Hej Søren

Jeg bliver nødt til at kommentere på dette.

Jeg tror, alle der læser dette indlæg, har lidt blanede følelser omkring det.    

Hvis jeg skal starte i den positive ende, er det et flot indlæg, yderst detaljeret og positivt.  Jeg var netop selv med til at starte debatten, efter henvendelse fra PR-Gruppen.  Mit indtryk af dem samt Lasse Birk er absolut positivt. Jeg valgte dog at takke nej, da jeg har set så meget fup, svindel og varm luft at jeg simpelthen ikke turde tro på det.  Enden kom da også, da jeg herinde kunne læse om andres oplevelser med PR-Gruppen, der ikke havde været særligt positive.  Jeg kalder absolut ikke PR-Gruppen for hverken fuppere eller svindlere. Jeg konstatere blot, at en del ikke mente udbyttet af samarbejdet havde været særligt stort.  Jeg må 100% medgive dig, at ønsker man effektiv markedsføring, er det ikke nok man går ind i det 50 eller 75% - Man må gå "All in" 100%.

Nu til den NEGATIVE del!

Det indlæg du har skrevet samt din mening om PR-Gruppen er simpelthen så rosenrødt og godt, at det måske er for godt til at være sandt!  Jeg kan se, at du er ret ny på Amino, og dette leder tanken hen på, om dit eneste formål med din profil i virkeligheden bare er at poste et positivt indlæg om denne virksomhed.   Du må undskylde jeg siger det, men dette er en ret kendt PR-metode.  Hvis du om 3 måneder stadig er aktiv herinde med en anstændig karma der viser aktivitet,  vil jeg lave et indlæg med min uforbeholdne undskyldning :-)

Jeg har INTET at udsætte på PR-Gruppen!   Jeg valgte blot at sige nej til deres hjælp, da vi desværre lever i en tid, hvor mindre erhvervsdrivende TÆPPEBOMBES med useriøse henvendelser fra samvittighedsløse firmaer, der i bedste fald er totalt inkompetente og i værste fald deciderede svindlere.  Dette gør desværre tit, at SERIØSE henvendelser opfattes som USERIØSE

Mvh

Ohm

Tilmeldt 18. Nov 09
Skrevet kl. 15:07
Gennemsnit 1,7 stjerner givet af 6 person

Jeg er "anden" generation/medejer i firmaet legeland samt www.legeland.dk.

Men tak for "kulegravningen" -kom ikke som en overaskelse her i dette "forum"

Tilmeldt 18. Nov 09
Skrevet kl. 15:39
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Hej Ohm

Må man kun skrive på amino hvis man er "gammel" i forumet?

Jeg skriver ikke for at lave PR eller andet. Det er første gang jeg skriver på et www. forum, og plejer normalt ikke at bruge min tid på det.

Grunden til mit indlæg var flg.

Inden jeg begyndte mit samarbejde med PR-gruppen "googlede" jeg flg. sætning: Lasse birk pr-gruppen. Det første jeg mødte var dette forum + kritik af PR-gruppen. Jeg valgte (heldigvis) ikke at følge de "råd" som brugerne at Amino kom med.

Mit indlæg er skrevet nu, da jeg kan dokumentere succes med PR-gruppen, for at komme alle disse tvivls-indlæg til livs.

Jeg ved ikke hvor mange "amino point" jeg optjener herinde, om jeg er elev, sergant eller masterchief. Jeg giver bare min mening,-  om jeg er her om 3 månder?, ja, hvis jeg igen kan fortælle succes historier (oplevet i eget firma) som dette forum nedsabler, ja, så hører i fra mig igen.........

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)