Vedr. PR-Gruppen.
Vi indgik 1. September 2009 et samarbejde med PR-gruppen, efter telefonisk kontakt med Lasse Birk.
Historie:
Legetøjsbutik, www.legeland.dk, har eksisteret i siden 2003 på nettet ( detail butik i 30 år), pr. 1 oktober 2008 er vi gået målrettet efter større omsætning på nettet med stor succes. ( gik 100 % ind i nethandel)
Vi fik "blod på tanden" efter endnu flere besøgende samt mere omsætning. Vi er jo "jyder" - så derfor også lidt forsigtige (Havde kørt knap 1 år med markedførings-hjælp fra et andet firma - med ok succes.)
Derfor kom det da også meget belejligt, da Lasse Birk kontaktede os. I staten var vi da også mistroiske, pga. nagativ omtale herinde på amino.dk.
Men vi valgte at "satse" på PR-gruppen, da de ingen bindingsperiode har (på skrift) så kunne vi vælge dem fra, hvis de ikke kunne løfte opgaven.
( her skal det lige tilføjes, at vi valgte at skifte samarbejdspartner, lige op til vores højsæson Julehandlen=legetøj til børn, så det var lidt risikofyldt fra vores side, men hvor intet vover intet vinder)
Og hvilken succes!!,
Vi fik den perfekte rådgivning af Lasse Birk, i løbet af den første "usikre" måned. Lasse birk rådgav og fortalte på professionelt vis, hvordan vores markedføringskampagner blev opbygget, samt hvad det gav tilbage til os af besøgende samt omsætning pr. klik.
Lasse Birk fortalte desuden, at vi først ville mærke "den fulde effekt" af deres arbejde efter ca. 3 måneder.
Idag efter at PR-gruppen har styret vores markedføring/kampagner i 2 ½ måned, er vi på et niveau, vi ikke opnået uden PR-gruppens fantastiske arbejde.
Vi er vokset massivt i omsætning på de kampagner PR-gruppen står bag, og jeg fortryder meget, at jeg lod amino´s debatforum, mig tvivle så meget på PR-gruppen.
Som jeg nævnte tidligere; "hvor intet vover intet vinder"
Er man villig til at "ofre" det som markedføring koster, kommer dine kunder tilbage i "ti-fold", Een måned med et begrænset budget er lig med fiasko. Vil man vi "ind på markedet" så gør det 100 %. Vi kører med et højt budget og ved at markedføring koster, men samtidig er en meget vigtig post, når man vil drive forretning. PR-gruppen har nogle fantasisk dygtige "kampagne" folk, der "strikker" kampagner sammen på en sådan vis, at effekten kan "vælte" dig bagover, hvis du ikke er rigtig klar, til at sælge rigtig meget.:)
Vores råd til alle på dette forum er: Overvej om man vil lave seriøs forretning, eller man ønsker "en lille hygge-butik". Vi valgte det første for 1 år siden, og har idag - på kun 1 år, fået en fantastisk fremgang på både besøgende samt omsætning, ikke mindst takket være Lasse Birk og PR-gruppen.
Vi vil naturligvis forsætte vores samarbejde med PR-gruppen, hvorfor smide en succes ud af vinduet? Jeg har skrevet dette oplæg, på opfordring af min egen samvittighed, samt mane alle nye "tvivlere" til gulvet. Pga. enkelte personer herinde i dette forum, måske ikke er "gearet" til vækst, skal de ikke skræmme seriøse foretningsfolk væk fra en succes som PR-gruppen er for os.
Med venlig hilsen
Søren W. Nielsen