Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 flasker rødvin til bedste indlæg: SEO Brainstorm til mit CMS system

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg vil gerne have nogle gode råd / brainstorm til hvordan jeg SEO optimere mine sites endnu mere. Det drejer sig om mange sites, men de køre alle sammen på det samme system, så hvis vi tager udgangspunkt i det her:

http://avisabonnement-tilbud.dk/

I kan se alle siderne her: http://avisabonnement-tilbud.dk/sitemap.html - målet er der skal være cirka 25 artikler, optimeret til hver deres søgeord. Jeg har max.  3 relevante søgeord, under hver side på websitet, og skrevet en unik meta description til hver side/artikel - igen med øje for at bruge de samme søgeord. Jeg holder længden på titel og meta description, indenfor det Google viser mig. Arbejder på at få god orden i HTML koden.

Er den interne linkstruktur for voldsom, eller er der noget jeg bør ændre/lave?

Gode ideer modtages! Det bedste indlæg giver 2flasker rødvin, leveret på din adresse.

De andre sites jeg er ved at opbygge kan ses på ioos internet.

På forhånd tak!

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:39

Hmm.... 4liter Cola hvis du er under 18år!

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:41

Seo guys har ik været online idag rigtig... Så tror du skal have tålmodighed og vente til imorgen ;D

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:48

Der er ikke andet for så :-)

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:50

Giv den et bump imorgen middag, det har du nok mere succes med ;D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:00

Jeg ville nok give den en tand mere mht. keywords. Smile Få avisernes navne med.

Tilmeld dig nogle linksites.

Hvis du ikke allerede har gjort det, så tilmeld også sitet til Google og tjek dine webværktøjer. Der kan du se hvilke ord folk finder dig på, og hvilken rang/side du ligger på.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:07

Hej Chrenner,

Jeg har bevidst valgt ikke at spamme min meta keyword tag med alle muligt søgetermer - men holdt det mere eller mindre unikt, for hver enkelt side. Men er det, det der virker?

Selve linkbuilding osv. er ikke så relevant i den her forbindelse, det drejer sig mere om systemet som jeg har lavet. Opsætningen o.s.v. Noget som jeg tænker meget over, er hvordan jeg løbende kan få nyt indhold på siderne. Det bliver nok noget med at samle en masse rss feeds fra adskillige aviser, og så hvis de indeholde bestemt keyword, så kommer nyheden (teksten) ind på siden. Syntes det fungere godt på min side aviser.nu - hvor der er nyt indhold stort set hvert minut, pga. de mange RSS feeds. Vil i anbefale det?

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 23:11

Hej Casper

* 301 redirect dine domæner uden www til domænet med www (avisabonnement-tilbud.dk til www.avisabonnement-tilbud.dk). Så maximerer du din linkjuice

*  Fjern H1 tagget fra denne på siderne: <h1><a href="/" id="h1overskrift" title="forsiden">Avisabonnement-tilbud.dk</a></h1>. Du skal bruge H1 tagget til noget andet...

* Ændre h2 til h1 i dette som er sidens overskrift.  <h2>Fradrag og moms p&aring; avisabonnementer - kender du reglerne?</h2>. Så fortæller du bedst søgemaskinen hvad din side handler om.

* Indarbejd dine søgeord i alt tags på billederne.

* Mht. interne links linker du alle sider til hinanden, og med max 25 sider går det an, og så kan du ikke presse mere ud af den citron.

* Overvej risikoen for at søgemaskinerne vil se dine sider som "Spammy", og overvej om du vil gøre relationerne mellem dem så åbenlyse gennem linket til IOOS. Ingen grund til at gøre det for nemt at pille dem alle ud ved et manuelt review.

Mvh Jesper Jørgensen

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:16

Casper:

Jeg har bevidst valgt ikke at spamme min meta keyword tag med alle muligt søgetermer - men holdt det mere eller mindre unikt, for hver enkelt side. Men er det, det der virker?

Nej. Det er afgjort ikke meta keywords tag, der gør en forskel i dit SEO-arbejde. Google bruger den nemlig slet ikke til ranking. Ikke det mindste. Overhovedet ikke. Kigger ikke engang i dens retning, når rankings skal afgøres.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 23:19

Find dine vigtigste keywords og tilmeld dem til Google Alerts. Hver gang du modtager en mail om interessante artikler skriver du et kort review og linker til den originale artikel. Så får du automatisk inspiration til dit indhold. Men at genanvende indhodl fra andre sites og feeds uden accept kan give dig flere typer problemer hvoraf duplicate content er et af dem.

Mvh Jesper

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)